English

رئیس انجمن اولیا اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد:

الزام رعایت قیمت متعارف سرویس دانش آموزان در مدارس دولتی و غیردولتی

رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: همه مدارس اعم از دولتی و غیردولتی ملزم به رعایت قیمت های مصوب هستند در واقع قیمت متعارف سرویس‌ها در کلیه مدارس تک نرخی است.

الزام رعایت قیمت متعارف سرویس دانش آموزان در مدارس دولتی و غیردولتی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، صمد علیزاده  با اعلام این خبر اظهار کرد: موضوع سرویس مدارس پس از وقفه چند ساله به دلیل شیوع بیماری کرونا امسال در کارگروه ماده ۱۸ که مختص سرویس مدارس است فعال شده و با تقسیم کار بین سازمان‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط در این کار، تصمیمات بسیار مناسبی برای سرویس مدارس استان گرفته شد.

وی اضافه کرد: بعد از گفتگوهای زیاد و نگرش منطقی تلاش شد تا هم منافع شرکت‌های حمل و نقل و اولیا و نیز مدیران مدارس را مد نظر قرار دهیم و مدارس باید بخشنامه را فصل الخطاب قرار دهند.

علیزاده سه نوع خودروی سواری، ون و مینی بوس را برای ایاب و ذهاب دانش آموزان ذکر کرد و گفت: برای هر سه خودرو سه نوع مسافت و قیمت در نظر گرفته شده و طبق بخشنامه قیمت‌ها بر اساس میزان کیلومتر و شعاع کیلومتر محاسبه می‌شود.

وی مسئولیت اجرای بخشنامه سرویس مدارس را بر عهده مدیر مدرسه و رئیس ناحیه آموزش و پرورش دانست و اظهار کرد: عزم جدی سازمان بر نظارت در نحوه صحیح اجرای مقررات مدرسه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه