English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

مهم ترین پیام پیاده روی اربعین حفظ وحدت است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: مهم ترین پیام پیاده روی اربعین حفظ وحدت است که مسلمانان از نقاط مختلف جهان بر حرم امام حسین(ع) جمع می‌شوند.

مهم ترین پیام پیاده روی اربعین حفظ وحدت است

حجت الاسلام والمسلمین میکائیل اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی در خصوص روز اربعین اظهار کرد: زیارت اربعین یکی از علائم ایمان است و مومن پنج علامت دارد که یکی از آنها هم زیارت اربعین سیدالشهدا(ع) است.

وی ادامه داد: خوشبحال آنهایی که توفیق تشرف در مرجع نورانی سیدالشهد(ع) دارند و به زیارت امام حسین(ع) نائل می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری ادامه داد: برای جاماندگان در کل کشور و در استان آذربایجان شرقی هم دستگاه ها برنامه ریزی کردند تا آنهایی که نتوانستد به کربلا بروند به یاد شهدای کربلا و آرزوی زیارت اربعین سیدالشهدا مسیرهایی را پیاده روی کنند.

وی بیان کرد: تجدید میثاق با شهدای کربلا که اکثرا از مصلی های نمازجمعه و ازمساجد محلات مسیربندی شده و مواکب پذیرایی هم در نقاط مختلف دایر خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: در تبریز نیز مصلی اعظم بعداز اقامه نماز ظهر و عصر کاروان پیاده روی شروع به حرکت خواهندکرد و بعداز طی ۶ مسیر به گلزارشهدای وادی رحمت تبریز خواهند رسید.

وی ادامه داد: زیارت سیدالشهدا و اربعین سیدالشهدا ، مهمترین اثر این است که هر قدمی که انسان مخصوصا در کربلای معلی برمی‌دارد خدای تبارک تعالی حسنات زیادی مینویسید و برای هرقدم هزارتا حسنه نوشته شده و هزار تا گناه بخشیده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری گفت: مهمترین پیام پیاده روی اربعین حفظ وحدت است که وحدت مسلمانان که از نقاط مختلف اسلامی جمع می‌شوند و وحدت که همیشه موردنیاز مسلمانان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: وحدت مخصوصا در این زمان که در بعضی کشورها به ساحت مقدس قرآن جسارت شده و قرآن سوزی کردند، چه در پیاده روی جاماندگان درایران و چه در پیاده روی کربلای معلی همه آنها، با شعار لبیک یا حسین، لبیک یا قرآن، لبیک یا مهدی با حول محور وحدت انشالله حرکت خواهند کرد و پیام مهم، وحدت جهان اسلام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه