English

معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع پروژه حوزه بهداشت و درمان در حال کلنگ‌زنی است

معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع پروژه نیز در حال کلنگ‌زنی است و همچنین ۲۷ هزار مترمربع از پروژه‌ها توسط خیرین اجرا شده است.

چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع پروژه حوزه بهداشت و درمان در حال کلنگ‌زنی است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، علی جنتی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی رسالتی روشن و شفاف دارد و  این نهاد با ماموریت مختلف در حال فعالیت است و به عبارتی یک سازمان عرض و طویل در حال فعالیت در حیطه‌های مختلف آموزش، درمان، بهداشت و غیره است.

وی با بیان اینکه معاونت توسعه و مدیریت منابع وظیفه دارد تا زیرساخت‌های لازم را برای ارائه خدمات بهتر در حوزه‌های مختلف انجام دهد، ادامه داد: ایجاد زیرساخت‌های فضای فیزیکی، منابع انسانی، تامین منابع مالی مورد نیاز، تجهیزات سرمایه‌ای در حوزه‌های مختلف جزو وظایف این معاونت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: وظیفه ما این است که به بخش‌های مختلف علوم پزشکی بستری فراهم کنیم تا این بخش‌ها با خیال راحت ارائه خدمت کنند.

وی افزود: آرزوهای زیادی داریم ولی محدودیت منابع داریم؛ اما با این وجود تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا وظایف خود را انجام دهیم.

جنتی ادامه داد: ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع واحد بهداشتی در حال اجرا و چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع پروژه نیز در حال کلنگ‌زنی است و همچنین ۲۷ هزار مترمربع از پروژه‌ها توسط خیرین اجرا شده است.

وی افزود: ۱۸۵ هزار مترمربع پروژه ملی اعم از پژوهشگاه ربع رشیدی، بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی در دست اجرا داریم و همچنین ۷۴ پروژه بهداشتی در حوزه منابع فیزیکی در حال اجراست.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز بیان داشت: در جذب نیروی انسانی متخصص، در طول این دو سال اخیر ۲ هزار و ۳۰۰ نفر تبدیل وضعیت از مسیر جذب ایثارگری؛ ۳۵۰ بهورز به صورت پیمانی و ۸۰ پزشک خانواده جذب شده است.

وی گفت: بیش از ۳ هزار نفر نیروی انسانی جذب و یا در حال جذب است به طوریکه ۷۶ هیات علمی در علوم پزشکی تبریز جذب شده است.

جنتی خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان برای تجهیزات "های تکت" و تجهیزات مورد نیاز تهیه شده است و همچنین در ۹ شهرستان مجموعه سی تی اسکن راه‌اندازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه در این دو سال اخیر ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه تجهیزات شده است، گفت: نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان نیز هزینه خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز به افتتاح و بهره‌برداری از سی تی ۳۲ و سی تی ۱۶۰ در بیمارستان امام رضا(ع)، اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی دستگاه اسکن در بخش قلب نیز از دیگر کارهای صورت گرفته است.

 وی با بیان اینکه زمین‌های ساری زمین دانشگاه جزو امتداد پردیش دانشگاه علوم پزشکی است که در طول سالیان گذشته کم توجهی به این مناطق شده است، گفت: در برنامه‌های توسعه، ایجاد مکان‌های آموزشی جدید در این زمین پیش‌بینی شده است و همچنین ۳۶ هزار هکتار از اطراف این زمین نیز خریداری شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تثبیت مالکیت، حل مشکلات کاربری و تجمیع زمین‌ها در یک جا از موضوعات اصلی زمین‌‌های ساری زمین است.

جنتی در خصوص دستگاه پت اسکن، خاطرنشان کرد: این یک سرمایه‌گذاری است که به همه تعلق نمی‌گیرد به عبارتی پت اسکن در کل استان فقط یک مورد است و قرار هم نیست افزایش یابد؛ این مجموعه فقط برای شناسایی بیماران مبتلا به سرطان است و یک مجموعه بزرگ و یک سرمایه‌ای بسیار های تیک است و لازم نیست همه بیماران هم پت اسکن شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه