English

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران:

انرژی اتمی ایران از لحاظ تراز در صدر کشورهای دنیا قرار دارد

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: انرژی اتمی ایران با وجود تمام دشمنی‌ها از لحاظ تراز در صدر کشورهای دنیا قرار دارد.

انرژی اتمی ایران از لحاظ تراز در صدر  کشورهای دنیا قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمد اسلامی در مراسم بهره‌برداری از فاز نخست مخزن ۱۰۰ هزار مترمکعبی کلانشهر تبریز اظهار کرد: باید در راستای افزایش بهره‌وری، از انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر بهره ببریم و استفاده کامل کنیم.

وی آرامش، آسایش و پیشرفت ملت ایران را موجب ناراحتی دشمنان انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان از پیشرفت، اقتدار، آرامش و آسایش ملت ایران عصبانی و ناراحت می‌شوند و مسئولان کشور باید در راستای انجام مسئولیت خود سریع‌تر و منسجم‌تر برای پیشرفت کشور تلاش مضاعف کنند.

وی ضمن تاکید به پیروی از منویات رهبر انقلاب در رفع مشکلات اقتصادی به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و ادامه داد: کشور ایران، امروزه در نقطه پر قدرت و پیشرفت قرار گرفته است و اگر مشکلات اقتصادی هم وجود دارد به‌دلیل عدم‌پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه است. باید در مقابل روایتگری‌های ظالمانه دشمنان علیه نظام اسلامی، دستاوردهای عظیم و درخشان انقلاب شکوهمند اسلامی برای مردم تبیین شود.

اسلامی تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، انرژی هسته‌ای آبروی ما است و تمام سر فصل و دستاوردهای هسته‌ای به همت، غیرت و تلاش گسترده دانشمندان کاملا بومی و در راستای منویات رهبر انقلاب که سه وجه مشخص تاثیرگذاری در زندگی مردم، اعتبار بین‌المللی و اعتماد به نفس را برای انرژی اتمی معین فرموده‌اند، قرار دارد.

وی به توطئه و نقشه‌های دشمان علیه انرژی هسته‌ای ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان طی ۲۰ سال گذشته با خرابکاری صنعتی، تخریب و عملیات روانی، ترور دانشمندان، بهره‌گیری از سازمان های بین‌المللی برای فشار حداکثری و با تهدیدهای نظامی درصدد متوقف کردن انرژی اتمی هستند، اما انرژی هسته‌ای ایران اسلامی با قدرت تمام در حال پیشرفت است.

وی انرژی هسته‌ای ایران را در زمینه‌های گوناگون جزو اولین‌های دنیا معرفی و عنوان کرد: انرژی اتمی در زمینه‌های الکترونیکی، صنعتی، پزشکی، دارویی و رادیوداروها پرتوان است و بهترین و بالاترین کیفیت از لحاظ خلوص را در این حوزه داریم. در زمینه آب سنگین و مشتقات آن که پیشران شکوفایی علمی و فناوری است نیز جزو اولین‌های دنیا هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه