English

معاون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد:

اجرای طرح تامین مسکن دانشگاهیان در قالب جهش تولید مسکن

معاون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اجرای طرح تامین مسکن دانشگاهیان در قالب جهش تولید مسکن خبر داد.

اجرای طرح تامین مسکن دانشگاهیان در قالب جهش تولید مسکن

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، علی خطیبی صبح شنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، اظهار کرد: در سال گذشته، حمایت‌های خوبی در حوزه آموزش عالی از دانشگاه‌های کشور انجام گرفته و تلاش‌های صورت گرفته در راستای پرداخت بدهی‌های دانشگاه تاحدودی محقق شده است.

وی با اشاره به عزم جدی وزارت به تحویل خوابگاه‌های متاهلی، افزود: مقرر شده تا آخر سال جاری هیچ طرح عمرانی جدیدی اجرا نشود و تمام تلاش خود را اجرای پروژه‌های نیمه تمام و برای ساخت واحدهای خوابگاه متأهلان به کار گرفتیم.

خطیبی با بیان این‌که اهتمام ویژه رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در راستای توجه به نیروی انسانی شایسته تقدیر است، گفت: تاکید ما همواره حفظ کرامت انسانی و رعایت شأن و شئون همکاران و دخیل بودن آنان در تصمیم گیری‌های دانشگاه است.

خطیبی در راستای درخواست رئیس دانشگاه شهید مدنی در خصوص مالیات پلکانی و سقف حقوق اعضای هیأت علمی گفت: سال قبل تلاش گردید تا در لایحه دولت مالیات اعضای هیئت علمی ۱۰ درصد ثابت در نظر گرفته شود و با تلاش‌های شبانه روزی در نهایت در اصلاحیه لایحه بودجه موفق شدیم و امیدواریم در مجلس نیز تصویب شود. در خصوص سقف حقوق هم پیگیری‌ها از شورای حقوق و دستمزد انجام پذیرفته است و در جهت ایجاد انگیزه برای اعضای محترم هیئت علمی با توجه به نظر موافق دولت امیدواریم عملی گردد.

وی با اشاره به ابلاغ آئین نامه جدید رفاهی کارکنان دولت، تصریح کرد: در این آئین نامه به مواردی اشاره شده که پرداخت آنها در سقف اعتبارات دستگاه اجرایی می‌باشد.

خطیبی با بیان اینکه تدوین آئین نامه اداری استخدامی کارکنان وزارت علوم نیز به مراحل پایانی رسیده است، اظهار کرد: توجه به کارمندان همواره مورد تاکید مقام عالی وزارت بوده و در این راستا، حمایت‌های رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان از این موضوع قابل تقدیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه