English

فرماندار تبریز:

نیازمند ارائه راهکار کاربردی برای معضل آب تبریز هستیم

فرماندار تبریز گفت: معضل امروز تبریز کمبود آب است، مشکلی که ۱۰ سال گذشته نیز پیش‌بینی شده بود و اکنون نیازمند ارائه راهکار کاربردی است.

نیازمند ارائه راهکار کاربردی برای معضل آب تبریز هستیم

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، یونس فاتح صبح امروز در یکصد و چهل و نهمین جلسه دور ششم شورای اسلامی شهر تبریز، اظهار کرد: از شهردار تبریز برای راه‌اندازی سامانه خرید رایگان بلیت اتوبوس زائران اربعین سال جاری و مدیریت اعزام به مرز تمرچین تشکر می‌کنم.

وی افزود: تخصیص ۲۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران از مبدا تبریز به مرز تمرچین و شهر نجف از اقدامات به موقع و اساسی شهردار تبریز است.

فاتح همچنین در این جلسه بر اهمیت اثر بخشی مصوبات شورای اسلامی شهر تبریز برای حل مشکلات اساسی شهروندان تاکید کرد و افزود: بررسی میزان اثربخشی مصوبات شورا نیز، با هدف محرومیت زدایی به عنوان یکی از موضوعات پروژه های مطالعاتی مرکز پژوهش‌ها تعریف شود.

فرماندار تبریز افزود: شهرداری اقدامات بهینه‌ای در خصوص صرفه جویی مصرف آب با حذف چمن‌کاری انجام داده است ولی ضرورت دارد سیاست‌های پیشگیرانه و متقنی برای جریمه کردن پیمانکاران خاطی اتخاذ شود.

 وی بیان کرد: توسعه فضای سبز شهری یکی از موضوعات اساسی تبریز است و با دعوت از مردم و اجرای طرح نهال کاری هفتگی به یاد شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم می توانیم در تحقق این امر گام برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه