English

شهردار تبریز:

شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه مدیریت شهری اقدامات خوبی انجام می‌دهند

شهردار تبریز گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه مدیریت شهری اقدامات خوبی انجام می‌دهند و برای مشکلاتی چون آلودگی هوا، آب و زیست محیط برنامه‌ای دارند که الان در اکثر کشورهای دنیا در حال اجراست.

شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه مدیریت شهری اقدامات خوبی انجام می‌دهند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار در جلسه هیأت عالی سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز اظهار کرد: فرصت‌های ایجاد شده در کشورهای همجوار همچون روسیه و ترکیه امیدوارکننده است، ولی باید زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران این کشورها در تبریز فراهم شود.

وی افزود: هدف ما شناسایی افرادی است که بتوانند در حوزه سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار کمک حال شهرداری باشند.

هوشیار با اشاره به دعوت از سرمایه‌گذاران داخلی یادآور شد: خواسته ما شناسایی سرمایه‌گذاران کشورهای همجوار است که ارتباط خوبی با اتاق بازرگانی تبریز و یا انجمن انبوه‌سازان کشور دارند.

وی اضافه کرد: همایش صرفا برای مدیریت شهری نیست  و معتقدیم اگر در حوزه تولید نیز سرمایه‌گذاری صورت بگیرد، برای شهر و استان درآمد پایدار خواهد بود.

شهردار تبریز با بیان اینکه تغییر دیدگاه در حوزه سرمایه‌گذاری لازمه موفقیت در این حوزه است، گفت: دیدگاه قبلی سرمایه‌گذاری اعطای زمین خالی و پروانه ساخت و در مقابل ساخت و ساز از سوی سرمایه‌گذار بود که منسوخ شده و باید نگاهمان در این حوزه را تغییر دهیم.

هوشیار خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه مدیریت شهری اقدامات خوبی انجام می‌دهند  و برای مشکلاتی چون آلودگی هوا، آب و زیست محیط برنامه‌ای دارند که الان در اکثر کشورهای دنیا در حال اجراست.

وی ادامه داد: تجربیات دانش‌بنیان‌ها می‌توانند تجاری‌سازی شده و در اختیار  شهر قرار گیرد، تجاری‌سازی این موضوعات نیز باید با کمک اتاق بازرگانی، صنعت و معدن و شهرداری صورت بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه