English

فرماندار تبریز:

رسانه‌ها طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند

فرماندار تبریز گفت: رسانه ها باید به رسالت اصلی خود در راستای بازسازی اعتماد شهروندان توجه بیشتری داشته باشند.

رسانه‌ها طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، یونس فاتح روز دوشنبه، ۵ تیرماه در دیدار با اعضای هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان شرقی افزود: رسانه‌ها باید به عنوان موتور محرکه توسعه جوامع با هموار ساختن مسیر توسعه، در راستای توسعه پایدار و فراگیر حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، ادامه داد: رسانه ها باید به رسالت اصلی خود در راستای بازسازی اعتماد شهروندان توجه بیشتری داشته باشند.

فاتح با بیان اینکه نقش فرهنگ سازی و اجتماعی سازی در ذات یک رسانه نهفته است، گفت: رسانه‌ها به عنوان بازوان قدرتمند از طریق مختلف می‌توانند در پیشرفت جامعه کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: با گسترش فضاهای جدید اطلاع رسانی و بسترهای علمی گوناگون به نظر می‌رسد اصحاب رسانه باید بیش از گذشته اهتمام ویژه ای برای آشنایی با فناوری‌های جدید داشته باشند.

فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به عرصه هوش مصنوعی در دنیای کنونی، اظهار کرد: پیدایش و بروز چنین بستری نیازمند آشنایی هر چه بیشتر روزنامه نگاران از این عرصه و تبیین و موشکافی آن بین شهروندان است.

وی تاکید کرد: البته این امر نیز نباید فراموش شود که در تمامی عرصه‌ها، شاخص برای اهالی رسانه که همان بازگویی حق و حقیقت است، نمایان است؛ همچنان که در پس واقعه کربلا حضرت زنیب (س) به عنوان یک رسانه اقدام به جهاد تبیین کرد و با روایت شهادت مظلومانه سیدالشهدا، یزید و دستگاه امویان را رسوا کرد.

وی گفت: خبرنگاران امروز نیز باید با اتکا به اهل بیت(ع) وظیفه خطیر اطلاع رسانی و جهاد تبیین را برعهده بگیرند و با شناساندن سره از ناسره بتوانند تمام قد در مقابل دستگاه‌های تبلیغاتی یزیدیان زمانه ایستادگی کرده و پرچم اسلام ناب محمدی را برافراشته نگه دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه