English

کلاهبردار ۵۰ میلیارد ریالی در بناب دستگیر شد

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: کلاهبردار حرفه ای با ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان بناب شناسایی و دستگیر شد.

کلاهبردار ۵۰ میلیارد ریالی در بناب دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سردار علی محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری از دامداران شهرستان بناب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات هوشمندانه و تخصصی، محل اختفای کلاهبردار حرفه ای را در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی مقام قضائی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار محمدی با بیان اینکه فرد دستگیر شده با صدور چک های بلامحل از دامداران کلاهبرداری کرده بود، گفت: متهم در بازجویی های فنی و مواجه با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و به کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی از دامداران شهرستان و استان های همجوار اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، اظهار کرد: شهروندان در صورت کسب هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص جعل و کلاهبرداری مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه