English

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

نیروهای جمعیت هلال احمر به معنی واقعی کلمه پر کار و ساعی هستند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه نیروهای هلال احمر پر کار، متعهد و ساعی هستند، گفت: این ویژگی‌ها در جریان حوادث مختلف طبیعی و غیرطبیعی در نقاط مختلف کشور و در ماه‌های اخیر در جریان زلزله شهرستان خوی به وضوح دیده شد.

نیروهای جمعیت هلال احمر به معنی واقعی کلمه پر کار و ساعی هستند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در دیدار با دبیرکل جمعیت هلال‌ احمر جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: به دلیل فعالیت‌های مردم محور و شبانه‌روزی جمعیت هلال امر در عرصه‌های مختلف، اعتماد عمومی نسبت به این نهاد روز به روز در حال افزایش است.

وی افزود: این اعتماد عمومی به واسطه توسعه فعالیت‌های مختلف کمک رسانی و خدمات رسانی عمومی به خصوص در مناطق محروم و برای مردم آسیب پذیر افزایش یافته است.

آل‌هاشم اعتماد عمومی به جمعیت هلال احمر را نمودی از قدردانی مردمی از تلاش‌های صادقانه دانست و یادآور شد: جمعیت هلال‌ احمر آذربایجان شرقی نیز در حوادث غیرمترقبه همچون زلزله خوی حضوری بسیار سریع، تاثیرگذار و متعهدانه داشت که این نوع کارکردها قابل ستایش و قدردانی است.

امام جمعه تبریز، ادامه داد: در جریان زلزله مهیب اخیر در کشور همسایه ترکیه نیز نیروهای خدوم جمعیت هلال اخمر استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل در عرصه خدمت به زلزله‌زدگان خط شکن بودند و کارنامه ای بسیار درخشان از خود بر جای گذاشتند.

دبیرکل جمعیت هلال‌ احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با بیان اینکه اردوگاه‌های آذربایجان شرقی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی نمونه بود، گفت: سرمایه اجتماعی جمعیت هلال‌ احمر در سایه خدمات امدادگران و حمایت های بی دریغ ائمه جمعه طی دوره اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

یعقوب سلیمانی، نقش امام جمعه تبریز در توسعه فعالیت‌های هلال احمر را بسیار تعیین کننده دانست و با اشاره به اینکه در کشور نگاه ویژه‌ای به دکتر آل هاشم وجود دارد، افزود: مردم داری، اخلاق محوری و تواضع ایشان در سطح کشور و در بین همه سلایق سیاسی و اجتماعی مورد تمجید و تحسین است.

وی جلب اعتماد عمومی را اولویت اول و آخر جمعیت هلال احمر عنوان کرد و ادامه داد: تمام فعالیت‌ها، تلاش‌ها و اقدامات این جمعیت در راستای خدمت گذاری به مردم و حضور به موقع و سریع در حوادث مختلف تعریف شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه