English

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان:

نرخ مشارکت اقتصادی آذربایجان شرقی حدود ۱.۵ درصد از میانگین کشوری بیشتر است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: نرخ مشارکت اقتصادی آذربایجان شرقی به میزان ۱.۵ درصد از میانگین کشوری بالاتر رفته و بخش خصوصی کاملا همراه بوده و بخش عمومی هم گردش مدار توسعه را تسریع می‎ کند.

نرخ مشارکت اقتصادی آذربایجان شرقی حدود ۱.۵ درصد از میانگین کشوری بیشتر است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمد فرشکاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در مقطع فعلی تحرک بخشی به فعالیت‌های اقتصادی استان بسیار ضروری و مهم است.

وی با بیان اینکه وضعیت شاخص‌های کلان اقتصادی استان در سال ۱۴۰۱ نشان می‌دهد تلاش عوامل اجرایی استان در بهبود این شاخص‎ها رو به جلو بوده است، افزود: نرخ مشارکت اقتصادی آذربایجان شرقی به میزان ۱.۵ درصد از میانگین کشوری بالاتر رفته و بخش خصوصی کاملا همراه بوده و بخش عمومی هم گردش مدار توسعه را تسریع می‎ کند.

فرشکاران با اشاره به وجود حدود هشت هزار و ۶۰۰ پروژه نیمه‌تمام در کشور، تصریح کرد: به اندازه ۴۰ سال آینده در کشور پروژه زخمی وجود دارد که سرعت توسعه را کند ساخته اند، بنابراین باید عاقلانه رفتار کرده و تا آنجا که امکان دارد از شروع پروژه های جدید خودداری کنیم.

این مسوول توضیح داد در آذربایجان شرقی توجه به شاخص‌ها، آمایش، مدل و قرارگیری در مدار توسعه و توازن استان مهم بوده و لازم است پروژه ها با اولویت سنجی به اتمام رسند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی تاکید کرد: از پروژه‌هایی که در راستای توسعه استان و گره‌گشایی موضوعات کلان هستند تمام قد حمایت می‌کنیم اما معتقدیم در شرایط فعلی شروع پروژه جدید به علم، نگاه و آینده‌نگری ما لطمه خواهد زد.

وی در ادامه بر ضرورت تقویت اعتبارات راه‌های شریانی و پروژه‌های آب و فاضلاب استان تاکید و اضافه کرد: قصد ما به انجام رساندن پروژه ها است و باید انقلابی در پروژه‌های راه، آب و فاضلاب استان ایجاد کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه