English

پیام تسلیت استاندار آذربایجان شرقی در پی درگذشت خیّر نیک‌اندیش، حاج سیفعلی نامور

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت خیر نیک‌اندیش، حاج سیفعلی نامور، بنیانگذار و مدیرعامل موسسه خیریه جان‌نثاران اباعبدالله الحسین (ع) تبریز را تسلیت گفت.

پیام تسلیت استاندار آذربایجان شرقی در پی درگذشت خیّر نیک‌اندیش، حاج سیفعلی نامور

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت خیر نیک‌اندیش، حاج سیفعلی نامور، بنیانگذار و مدیرعامل موسسه خیریه جان‌نثاران اباعبدالله الحسین (ع) تبریز را تسلیت گفت. متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:

وَ الْبَاقِیَاتُ الصَّالِحَاتُ خَیْرٌ عِندَ رَبِّکَ ثَوَابًا وَ خَیْرٌ أَمَلاً

خبر درگذشت انسان مومن و وارسته، خیّر نیکوکار و نیک‌اندیش مرحوم حاج سیفعلی نامور، بنیانگذار و مدیرعامل موسسه خیریه جان‌نثاران اباعبدالله الحسین(ع) موجب تاثر و تالم فراوان شد؛ بزرگمردی که نامش قرین نیکوکاری، خیرخواهی، انسان‌دوستی و دستگیری از نیازمندان و محرومان بود.

یقین دارم که با فقدان این انسان شریف، کارهای پرخیروبرکت او در کمک به خانواده‌های محروم و نیازمند کم‌رنگ نخواهد شد و راه روشن احسان و نیکوکاری توسط همکاران و دوستان ایشان در موسسه جان‌نثاران همچون گذشته با تمام توان ادامه خواهد یافت.

خرم همچنین در این پیام خاطرنشان کرد: اینجانب درگذشت این خیّر بزرگوار را به مردم شریف تبریز بویژه خانواده محترم ایشان و جامعه خیرین تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه