English

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس آذربایجان‌ شرقی:

اجرای برنامه‌های ارزشی بدون خلاقیت نتیجه‌بخش نیست

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس آذربایجان‌ شرقی گفت: اجرای برنامه های ارزشی و فرهنگی بدون خلاقیت و بهره مندی کافی از نوآوری نتیجه بخش نیست.

اجرای برنامه‌های ارزشی بدون خلاقیت نتیجه‌بخش نیست

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، امیر دریادار رضا عباسی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان شرقی، بر داشتن نوآوری، خلاقیت، ابتکار و ماندگاری در اجرای برنامه‌های ارزشی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: تشریح و تبیین دستاوردهای وسیع انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس باید با شیوه های جدید و جوان پسند به انجام برسد.

وی یادآور شد: مردمی کردن برنامه های‌ مربوط به دفاع مقدس و مقاومت باید در اولویت دستگاه های متولی به خصوص نهادهای فرهنگی و اجتماعی قرار بگیرد.

امیر عباسی تبیین حماسه‌های هشت سال دفاع‌ مقدس و مقاومت در شرایط کنونی کشور را بسیار حساس توصیف کرد که باید به طور جدی پیگیری شود.

وی با بیان اینکه انتقال فرهنگ غنی دفاع‌ مقدس به جوانان و نوجوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: وزارت آموزش و پرورش نقش مهمی در این راستا دارد که امیداوریم با هم افزایی، تعامل و همکاری بتوانیم این وظیفه را به خوبی ایفا کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس آذربایجان‌ شرقی به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره و اضافه کرد: تولید محتوای دیجیتال و انتشار آن به طور وسیع در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی از نیازهای ضروری است و این موضوع مشارکت تمام دستگاه‌های سطح استان را می‌طلبد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه