English

سرپرست معاونت امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی،سرپرست جدید معاونت امور ورزش استان منصوب شد.

سرپرست معاونت امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، جواد امان زاده به‌عنوان سرپرست معاونت امور ورزش استان منصوب شد.

در متن حکم صادر شده از سوی حبیب ستوده‌نژاد آمده است:با عنایت به مراتب تخصص، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی در امر ورزش، به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست معاونت امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی منصوب می‌شوید.

توسعه‌ ورزش همگانی و قهرمانی با رویکرد علمی و فرهنگی و توجه ویژه و عادلانه به امور ورزش شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها در راستای عمل به سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت محترم از اهم موارد مورد انتظار اینجانب است.

آرزومندم با یاری ایزد منان و با همفکری کارشناسان محترم اداره‌ کل‌، صاحب نظران و اساتید دانشگاهی استان در پیشبرد امور محوله موفق و سرفراز باشید.

امان زاده متولد دهه ۶۰، دانشجوی دکتری تربیت بدنی است که از سوابق مدیریتی و ورزشی وی می‌توان به ریاست گروه توسعه‌ی ورزش قهرمانی و حرفه‌ای استان، ریاست گروه توسعه ورزش همگانی استان، کارشناسی فرایندهای ورزش قهرمانی استان، سرپرستی هیأت‌های کبدی، بولینگ و بیلیارد استان اشاره کرد.

گفتنی است؛ قبل از وی ابراهیم فیروزی معاونت امور ورزش اداره‌ کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی را برعهده داشت که به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه