English

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی:

عملیات آواربرداری در محل سقوط جنگنده آموزشی در تبریز پایان یافت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از اتمام عملیات امداد رسانی و آواربرداری در محل سقوط جنگنده آموزشی در تبریز خبر داد.

عملیات آواربرداری در محل سقوط جنگنده آموزشی در تبریز پایان یافت

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمد باقر هنربر اظهار داشت: با تلاش نیروهای آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس، عملیات امداد و نجات و آواربرداری در محل حادثه به پایان رسیده و لاشه هواپیمای ساقط شده از داخل سالن ورزشی بیرون کشیده شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه که به دلیل نقص فنی روی داد، ۲ خلبان هواپیما و نیز یک نفر شهروند که در حال عبور از محل با خودروی پژو ۲۰۶ صندوق دار بود، جان خود را از دست دادند.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی یادآوری کرد: خلبانان جان باخته در این حادثه شامل سرهنگ دوم صادق فلاحی و سروان علیرضا حنیفه زاد بودند.

هنربر ادامه داد: خلبان این جنگنده آموزشی به رغم نقص فنی هواپیما با تبحر و شجاعت خاصی آن را به نقطه‌ای خالی از واحدهای مسکونی و مردم هدایت کرد.

وی با اشاره به حضور همه جانبه نیروهای امداد و نجات  در این حادثه گفت: بلافاصله پس از گزارش وقوع سانحه، ۵ آمبولانس به همراه خودروی فرماندهی در محل حادثه سقوط هواپیمای آموزشی اف ۵ جهت امداد رسانی حضور یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: همچنین گروه تخصصی آوار برداری این سازمان در محل حادثه سقوط هواپیمای آموزشی اف ۵ حاضر شد.

وی یادآوری کرد: نیروهای حاضر در محل هم اکنون در حال پاکسازی محل وقوع حادثه هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه