English

امام جمعه تبریز:

تولید و انتشار محتوای فاخر در فضای مجازی گامی مهم در بیان اهداف انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین تولید و انتشار محتوای فاخر در فضای مجازی و اجتماعی را گامی مهم در بیان اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد.

تولید و انتشار محتوای فاخر در فضای مجازی گامی مهم در بیان اهداف انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در نشست ائمه جمعه آذربایجان شرقی، ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را فرصتی مناسب برای تبیین پیشرفت ها ، دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی بیان کرد و نقش ائمه جمعه را برای ایجاد بستر مشارکت عمومی در برگزاری ویژه برنامه های دهه مبارک فجر مهم خواند.

وی دهه فجر را زمان تجدید بیعت مجدد با آرمان های بلند انقلاب و امام راحل و رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد: برنامه ریزی مناسب برای برگزاری باشکوه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ضروری است و نقش ائمه جمعه در به صحنه آمدن مردم برای شرکت در آیین های گرامیداشت دهه فجر بویژه راهپیمایی 22 بهمن بی بدیل است.

امام جمعه تبریز با اشاره به شیطنت های مخالفان و دشمنان نظام در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب تصریح کرد: مردم بیدار و آگاه با وجود مشکلات و گرفتاری ها با حضور پرشور در مراسم دهه فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن پاسخ قاطعی به دشمنان نظام خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین تولید و انتشار محتوای فاخر در فضای مجازی و اجتماعی را گامی مهم در بیان اهداف  انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: تولید برنامه های فاخر و انتشار آن در فضای مجازی ماندگار و اثرگذارتر است و باید از این ظرفیت برای رساندن پیام انقلاب بهره جست.

امام جمعه تبریز با تاکید براینکه نباید از کنار مشکلات به سادگی گذشت ، افزود: ایران اسلامی در 4 دهه گذشته به موفقیت های بسیاری دست یافته است و باید این دستاوردهای انقلاب به نسل جوان و آینده سازان جامعه تبیین شود.

وی همچنین از ائمه جمعه خواست در زمینه سازی برای ایجاد امید و نشاط اجتماعی در جامعه اهتمام جدی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه