English

کونته:

نتیجه‌ بازی با لسترسیتی عادلانه بود

سرمربی ایتالیایی چلسی می گوید: من معتقدم که نتیجه‌ در بازی با لسترسیتی عادلانه بود و تیمی در این میدان مستحق پیروزی نبود.

نتیجه‌ بازی با لسترسیتی عادلانه بود

به گزارش خبرگزاری موج  ‌به نقل از ساکرنت، دیدار چلسی با لسترسیتی دیشب (شنبه) در هفته‌ بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس برگزار شد که این دیدار با نتیجه‌ تساوی بدون گل خاتمه یافت. این سومین تساوی پی در پی بدون گل چلسی در این فصل است.

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی بعد از این مسابقه گفت‌: من صادقانه باید این را بگویم که خستگی تنها دلیل نتیجه‌ نگرفتن ما در این مسابقه بود. ما چهارشنبه شب برابر آرسنال بازی پر فشاری داشتیم و امروز برابر یک تیم خیلی خوب به نام لسترسیتی بازی داشتیم که از نظر فیزیکی سطح بالایی داشت و استراحت بیشتری هم نسبت به ما داشته بود. ما ‌دقیقا با همان بازیکنان ثابت خودمان که برابر آرسنال بازی کردند به میدان رفتیم ولی فکر می‌کنم که بازیکنان خسته بودند. در نیمه نخست و شروع نیمه دوم این خستگی مشهود بود. در ادامه‌ با اخراج بازیکن حریف کمی جریان بازی به سود ما تغییر کرد ولی به‌ هر حال ما نتوانستیم در این میدان به گل برسیم. 

چلسی

سرمربی ایتالیایی چلسی در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین ‌اضافه کرد: من معتقدم که نتیجه‌ در این بازی عادلانه بود و تیمی در این میدان مستحق پیروزی نبود.

چلسی برای اولین بار تحت هدایت آنتونیو کونته در سه بازی پی در پی نمی‌تواند به گل دست یابد. آنها در حال‌ حاضر باید به بازی اواسط هفته‌ جاری خود برابر نوریچ در جام حذفی فکر کنند. این بازی در زمین  تیم دسته یکی نوریچ با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا کار به بازی تکراری کشیده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه