English

پوری حسینی؛

نحوه واریز سود سهام عدالت متوفیان اعلام شد

رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: در حال تدوین و بررسی امور حقوقی و اداری مربوط به سهام عدالت و سود مشمولان متوفی هستیم و تدارک های لازم در خصوص نرم افزارها و بسترهای الکترونیکی لحاظ خواهد شد.

نحوه واریز سود سهام عدالت متوفیان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سازمان خصوصی سازی، رئیس سازمان خصوصی سازی نحوه واریز سود سهام عدالت متوفیان را اعلام کرد.

پوری حسینی در خصوص سهام عدالت متوفیان گفت: تعیین تکلیف این دسته از مشمولان موضوعی زمانبر و پیچیده به لحاظ حقوقی و اداری است که البته بررسی و اقدامات لازم در این زمینه در سازمان خصوصی‌سازی در حال انجام است.

 اصل سهام عدالت و سود آن میان وراث تقسیم شود

رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: به عنوان مثال کلیت موضوع از این قرار است که اصل سهام عدالت و سود آن میان وراث تقسیم شود، حالا اگر یکی از وراث هم فوت کرده باشد این موضوع پیچیده‌تر می‌شود.

سهام عدالت

در حال تدوین و بررسی امور حقوقی و اداری در این زمینه هستیم

وی اضافه کرد: بر این اساس همان گونه که اشاره شد در حال تدوین و بررسی امور حقوقی و اداری در این زمینه هستیم و تدارک های لازم در خصوص نرم افزارها و بسترهای الکترونیکی نیز در این زمینه لحاظ خواهد شد.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی اذعان داشت: در این زمینه تلاش خواهیم کرد تا در چند ماه آینده پس از فراهم آمدن زیرساختهای لازم، اطلاع رسانی مناسبی در خصوص نحوه تقسیم اصل سهام عدالت و سود آن میان وراث و همچنین مدارک مورد نیاز انجام دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • Meysam

    باسلام خسته نباشی:بنده ۳۲ ساله بچه گیلان هنوز ثبت نام سهام عدالتم را انجام نداده اند خواهشن یه کم به فکر ما قشر ضعیف باشید..
    شماره شبا:0205513885002

  • ایوب

    سلام سود سهام سال 95 برای فرزندم واریز نشد . مبلغ پرداخت اول در سایت هست ولی نوشته برگشت خورده چرا؟؟ چگونه پی گیر کنم ممنون .

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه