English

در کرمانشاه؛

نوسازی تاکسی‌های فرسوده تا مدل ۱۳۸۶ آغاز شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه، گفت: پیرو مصوبه هیئت‌وزیران و اقدامات انجام‌شده در خصوص طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سراسر کشور، امکان ثبت‌نام برای تاکسی‌های فرسوده تا مدل سال 1386 فراهم‌شده است.

نوسازی تاکسی‌های فرسوده تا مدل 1386 آغاز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، پیرو مصوبه هیئت‌وزیران و اقدامات انجام‌شده در خصوص طرح نوسازی 90.000 دستگاه تاکسی فرسوده در سراسر کشور، از بهمن‌ماه 1394 امکان ثبت‌نام برای تاکسی‌های فرسوده تا مدل سال 1385 فراهم‌شده است. از 135.399 دستگاه تاکسی فرسوده در کشور تاکنون 51.247 دستگاه آن نوسازی و حدود 30 هزار دستگاه دیگر نیز نام‌نویسی و در حال طی فرایند اجرای طرح جهت نوسازی تاکسی فرسوده خود هستند.

گفتنی است که با اضافه شدن تاکسی‌های با سال ساخت 1386 به جرگه ناوگان فرسوده، 52.262 دستگاه دیگر از تاکسی‌های موجود کشور نیز در طرح نوسازی وارد خواهند شد. به این منظور مصوبه‌ای در کارگروه هماهنگی و نظارت بر اجرای آلودگی هوای کلان‌شهرها برای فاز دوم این طرح به تصویب رسید و مقرر گردید مجری طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده مقدمات نوسازی 90 هزار دستگاه تاکسی دیگر را جهت اجرا تا پایان سال فراهم آورد.

لازم به ذکر است که، ثبت‌نام برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده مدل سال 1386 از تاریخ 19 تیرماه آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت نسبت به نام‌نویسی و انجام فرایند مربوطه اقدام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه