English

تأکید مدیرکل ثبت اسناد بر تقویت همکاری با نظام مهندسی کشاورزی جهت اتمام کاداستر زراعی

مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد بر لزوم پایان یافتن کاداستر زراعی تا آخر امسال با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان تأکید کرد.

تأکید مدیرکل ثبت اسناد بر تقویت همکاری با نظام مهندسی کشاورزی جهت اتمام کاداستر  زراعی

 به گزارش خبرگزاری موج یزد،  مهدی اقبال روز دوشنبه سوم مهرماه در جلسه بررسی عملکرد اجرای کاداستر کشاورزی با حضور رئیس و کارشناسان سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد در سالن کنفرانس شهید سردار سلیمانی اداره کل ثبت اسناد در این خصوص ، فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم اتمام کاداستر و حدنگاری در کشور را یادآور شد.

وی با اشاره به تعهد این اداره کل مبنی بر اتمام کاداستر کشاورزی تا پایان سال افزود : با توجه به اتمام کاداستر ملی و در راستای تعیین تکلیف متر به متر زمین ها و جلوگیری از زمین خواری، کوه خواری، جنگل خواری و حتی موقوفه خواری و کاهش اختلافات کشاورزان باید این تعهد عملی شود.

مدیرکل ثبت اسناد یزد با اشاره به رشد قابل توجه کاداستر زراعی در این استان ادامه داد: خوشبختانه یزد در عمل به منویات رهبری در اجرای قانون جامع حدنگار و کاداستر اراضی ملی و زراعی و کشاورزی رتبه اول کشور را کسب کرده است. 

عضو شورای قضایی استان یزد با بییان اینکه در حال حاضر در بخش های مختلف استان تیم هایی متشکل از بخش خصوصی و ثبت در حوزه کاداستر کشاورزی بصورت تمام وقت فعال است، تصریح کرد: این تیم ها در حال تهیه پرونده های اراضی کشاورزی در تمامی شهرستان ها هستند و باید 30 درصد باقیمانده اراضی زراعی که کاداستر آنها انجام نشده تا پایان سال به اتمام برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر