English

همزمان با سراسر کشور برگزار می شود:

مانور بازرسی از کارگاه های پرخطر استان

نظارت بر حسن اجرای مقررات حفاظت فنی و بهداشت کار و صیانت نیروی انسانی و منابع مادی کشور در کارگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

مانور بازرسی از کارگاه های پرخطر استان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، همزمان با روز ایمنی  محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد از برگزاری مانور بازرسی به مناسبت روز ایمنی خبر داد.

محمدرضا فلاحتی ضمن تبریک به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در خصوص این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی مانور بازرسی از کارگاه های پرخطر استان همزمان با سراسر کشور برگزار و مواردی در خصوص حفاظت فنی و بهداشت کار واحدهای تولیدی، اقتصادی و کارگاهی مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در ادامه افزود: همکاران بنده در حوزه بازرسی کار در این برنامه به منظور بازدید از پروژه‌های ساختمانی با هماهنگی شهرداری‌ استان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان، به انجام بازرسی از کارگاه ‌های پرخطر اقدام خواهند کرد.

وی افزود: اعضای کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار واحدهای اقتصادی و تولیدی نیز با حضور در این مانور ضمن شناسایی نواقص غیر ایمن، اقدامات مربوط به رفع نواقص احتمالی را انجام خواهند داد.

گفتنی است: برابر آیین نامه کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار، کارگاه‌هایی که دارای ۲۵ نفر کارگر باشند، کارفرما مکلف است کمیته‌ای به نام کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در کارگاه را تشکیل دهد.

نظارت بر حسن اجرای مقررات حفاظت فنی و بهداشت کار و صیانت نیروی انسانی و منابع مادی کشور در این کارگاه‌ها و همچنین پیشگیری از حوادث و بیماری‌های ناشی از کار حفظ و ارتقای سلامتی کارگران و سالم سازی محیط کار از اهداف تشکیل کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار در کارگاه‌های کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر