English

امام جمعه یزد:

ترس غرب از قرآن مشهود است

امام جمعه یزد ضمن محکوم کردن جنایت غرب در بی احترامی به قرآن کریم، گفت: غرب می داند قرآن چراغ هدایت و انسان ساز است برای همین تلاش دادند آن را محو کنند.

ترس غرب از قرآن مشهود است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد بر خوب زیستن و زیست مؤمنانه و با تقوا تاکید کرد و گفت: ️انسان با تقوا هم به خود و هم به جامعه، هم به دنیا و آخرت خود و هم دنیا و آخرت دیگران نفع می‌رساند.

وی افزود: مبادا کاری کنیم که دشمنان از ما در راستای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند و همه باید در این زمینه هوشیار باشیم.

ناصری تصریح کرد:  در دنیای امروز که دروغ و فریب در رسانه‌ها معاند بیداد می‌کند و با ایجاد نا امیدی و سستی در جامعه به دنبال ناتوان کردن جامعه هستند، باید مراقبت کنیم که به دشمن کمک نکنیم.

امام جمعه یزد گفت: ️مبادا که عمل و حرف ما به نحوی باشد که به نفع دشمن باشد و در این مسیر باید بصیرت داشته باشیم و با چشم باز حرکت کنیم و بفهمیم که دنباله‌رو چه کسی هستیم.

وی درباره‌ عفاف و حجاب افزود: ️برخی زنان و دختران جامعه ما فریب دشمن را خورده‌اند و حجاب از سر برداشته‌اند درحالیکه حجاب دستور قرآن و اسلام است  و وظیفه والدین است که فرزندان را امر به معروف و نهی از منکر کنند.

امام جمعه یزد با توجه به اهانت های اخیر به قرآن کریم بیان کرد: آنها که به قرآن اهانت می کنند، می‌دانند که قرآن چقدر در روح انسان‌ها سازنده و چقدر تربیت کننده است به همین دلیل از آن می‌هراسند و دست به چنین اقدامات نابخردانه‌ای می‌زنند.

وی افزود: دین، قرآن، فرزند، سلامتی، ائمه اطهار(ع)، همه و همه امانت هستند و خدا در قرآن بر پرهیز از خیانت به این امانات تاکید کرده است.

آیت الله ناصری گفت: مردم یزد در ماه محرم محافل و مراسمات بسیار خوبی برگزار کردند و همه در این مسیر همراهی و همکاری کردند.

امام جمعه یزد افزود: عده ای می‌خواستند، چهره امام_حسین(ع) را کمرنگ کنند و از چند ماه پیش نیز این اقدام خود را آغاز کردند اما به هدف خود نرسیدند زیرا مردم در مسیر امام حسین(ع) حرکت کردند و حاضر نشدند به آرمان‌های سیدالشهداء خیانت کنند و بهتر از هر زمان دیگری در مراسم حضور یافتند.

وی به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار،  گفت: خبرنگاری مسئله مهمی است و تبیین درست واقعیات و برملا کردن دروغ‌های دشمن همه از نقش‌های مهم خبرنگاران است‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر