English

چاه ۱۸۰ متری در روستای فتح آباد با مجوز کامل حفر شد

پس از اخذ مجوز های لازم، یک حلقه چاه در سال گذشته با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال با عمق 180 متر در این روستا حفرشد.

چاه ۱۸۰ متری در روستای فتح آباد با مجوز کامل حفر شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، افزایش ظرفیت تولید آب در مجتمع آبرسانی روستایی فتح آباد  با تجهیز یک حلقه چاه در روستای فتح آباد،20 لیتر آب برثانیه به توان تولید آب شرب این مجتمع اضافه شد. 

جلال علمدار مدیر عامل شرکت آبفای یزد گفت: با توجه به افت آب های زیرزمینی و خشکسالی های اخیر، متاسفانه دبی چاه ها در مجتمع آبرسانی روستایی فتح آباد کاهش یافته است. 

وی افزود: با توجه به مشکلات تنش آبی در روستاهای فتح آباد، پس از اخذ مجوز های لازم، یک حلقه چاه در سال گذشته با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال با عمق 180 متر در این روستا حفر شد.

علمدار تصریح کرد: با تلاش پرسنل شرکت ، چاه مذکور اخیرا با خط انتقالی به طول 150 متر تجهیز و نزدیک به 20 لیتر بر ثانیه آب به حجم آب شرب این مجتمع اضافه شد.

  وی در ادامه با بیان اینکه اعتبارات لازم برای ساخت اتاقک چاه مورد نیاز است، اظهار داشت: تاکنون بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز چاه هزینه شده است.  

علمدار خاطر نشان کرد: پیش از این آب مورد نیاز مجتمع روستاهای فتح آباد از سوی دو حلقه چاه با مجموع دبی 18 لیتر بر ثانیه تامین شده است.  گفتنی است مجتمع روستایی فتح آباد شامل 14 روستا و جمعیتی بالغ بر 2100 نفر با 810 اشتراک می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر