English

تامین گوشت منجمد برای مراسمات عزاداری ایام ماه محرم و صفر استان یزد

با سفر یک روزه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان یزد به تهران تامین گوشت منجمد برای مراسمات عزاداری ایام ماه محرم و صفر استان یزد و افزایش سهمیه نهاده های دامی مورد پیگیری قرار گرفت.

تامین گوشت منجمد برای مراسمات عزاداری ایام ماه محرم و صفر استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد  به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد وجود کنجاله سویا به عنوان محصول مصرفی در مرغداری ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این در حالیست که این محصول چند روزی در استان یزد دچار کمبود شده است.

در دیدار محمد علی حاتمی زاده سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با محمد جعفری معاون بازرگانی داخلی، عباس امامی مدیر کل تامین و توزیع نهاده های دامی و معاونان مدیر کل، در محل شرکت پشتیبانی امور دام کشور و زمانی معاون مدیر کل دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی و سایر مسئولین پیگیری حمل کنجاله سویا برای رفع مشکلات مرغداران استان در اولویت قرار گرفت.

همچنین تامین گوشت منجمد برای مراسمات عزاداری ایام ماه محرم و صفر و رفع مشکل واردات گوشت گرم دام سبک از دیگر اقدامات صورت گرفته در سفر یک روزه حاتمی زاده به تهران بود.

در ادامه این دیدارها شرکت پشتیبانی امور دام کشور نیز قول پیگیری هرچه سریعتر تخصیص سهمیه ی کنجاله ی سویا استان یزد در سه روز آینده را داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر