English

ارائه آموزش های مهارتی منجر به ایجاد و پایداری اشتغال جوانان است

معاون وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ضمن تقدیر از اقدام ارزشمند اعضای مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای، گفت: رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است.

ارائه آموزش های مهارتی منجر به ایجاد و پایداری اشتغال جوانان است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامحسین حسینی‌نیا  معاون وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور طی پیامی در پی افتتاح مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای استان یزد، گفت: وَالْبَاقِیَاتُ الصَّالِحَاتُ خَیْرٌ عِندَ رَبِّکَ ثَوَابًا وَخَیْرٌ أَمَلًا. و نیکی‌هاى ماندگار از نظر پاداش نزد پروردگارت بهتر و از نظر امید [نیز] بهتر است؛ سوره مبارکه کهف - (آیه شماند۴۶).

وی با بیان اینکه صدها فرشته بوسه بر آن دست می‌زنندکه ازکار خلق یک گره بسته وا کند خطاب به اعضای انجمن این پیام را صادر کرد:

اعضای محترم مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای استان یزد

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد

ضمن عرض تبریک ماه شعبان المعظم، ماه رسول اکرم (ص)، که روز های آغازین آن مصادف است با فرخنده زادروز سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین (ع) و ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) ماهی که درخشان ترین ستاره آسمان ولایت و امامت را در تقویم الهی در برگرفته است.

در آغاز سخن خداوند را سپاس میگزارم که جامعه را به برکت وجود انسان‎هایی آراسته که حضورشان موجب نزول نعمات و رحمات است و سرزمین ما از نور وجودشان روشنی گرفته است.

گسترش فرهنگ کار خیر در جامعه به برکت وجود خیرین عزیز فزونی یافته و خیرین مهارتی پشتوانه توانمندسازی سرمایه های انسانی در کشور می باشند، از این رو  سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به منظور توسعه مشارکت‌های مردمی توسعه «نهضت ملی مهارت آموزی در گام دوم انقلاب» طرح ‌ تحولی "نذر مهارتی" را طراحی کرده که هرکسی بتواند با هر سرمایه‌ای هرچند اندک در این وادی گام نهد.

ارائه آموزش های مهارتی منجر به ایجاد و پایداری اشتغال جوانان میهن عزیزمان و زمینه عنایت پروردگار به ما می باشد؛ اینک که دست الهی از آستین خیرین مهارتی به یاری ما آمده است برماست که پاسخگو وقدرشناس زحمات وسخاوت بی مثال عزیزان باشیم. اقدام مؤثر شما در این کار خیر، الگو و سرمشق برای دیگران شده و خواهد شد. درود بر شما و گامهایتان استوار باد.  

آغاز به کار «مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای استان یزد» را به شما خیرین محترم  در این ایام پر از برکت و رحمت صمیمانه تبریک می گویم و امیدوارم در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج)، راهی را که در پیش گرفته اید تا سر حد کمال بپیمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر