English

مدیرعامل چادرملو:

مجموعه به دنبال اکتشاف و دستیابی به منابع جدید سنگ‌آهن است

مدیرعامل چادرملو پس از بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع معدنی در جمع مدیران این مجموعه ضمن ابراز خرسندی از روند فعالیت معدن چادرملو افزود: مجموعه معدنی و صنعتی چادرملو یک مجموعه اثربخش در اقتصاد ملی است و قطعاً می‌دانیم وظیفۀ خطیری برای تأمین مواد اولیۀ واحدهای بزرگ فولادی کشور بر دوش ماست.

مجموعه به دنبال اکتشاف و دستیابی به منابع جدید سنگ‌آهن است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مدیرعامل چادرملو پس از بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع معدنی در جمع مدیران این مجموعه ضمن ابراز خرسندی از روند فعالیت معدن چادرملو افزود: مجموعه معدنی و صنعتی چادرملو یک مجموعه اثربخش در اقتصاد ملی است و قطعاً می‌دانیم وظیفۀ خطیری برای تأمین مواد اولیۀ واحدهای بزرگ فولادی کشور بر دوش ماست.

مهندس طاهرزاده تأکید کرد: باید تلاش کنیم به نحو احسن از ظرفیتی که در اختیار داریم درراستای اقتصاد ملی قدم‌های مثبتی برداریم و تکلیف امانتداری را به‌خوبی به‌جا آوریم.

وی افزود: با حفظ تأمین و توسعۀ خوراک پایدار و با استفاده از نیروهای فنی و مجرب خود به دنبال اکتشاف و دستیابی به منابع جدید سنگ‌آهن هستیم.

مدیرعامل چادرملو، در پایان ضمن تقدیر از زحمات مدیران و کارکنان  مجموعه تصریح کرد: بی‌تردید بدون همدلی و همکاری تنگاتنگ میان مدیران و کارکنان، زمینه رشد و ارتقای شرکت چادرملو فراهم نمی‌گردد.

براساس همین گزارش، در آغاز این جلسه مهندس جهانی مدیر مجتمع معدنی چادرملو گزارشی از روند فعالیت مجتمع ارائه و ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های لازم از سوی دولت، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جامعۀ فولادی کشور که کمبود ذخایر در حال برداشت سنگ‌آهن است مرتفع گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی