English

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد:

ائمه جمعه، مدیران حوزه انرژی را در مدیریت مصرف یاری کنند

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به میزبانی صنعت آب و برق از ائمه جمعه خواست تا با نفوذ کلام خود مدیران این حوزه را درفرهنگ سازی مدیریت مصرف یاری نمایند.

ائمه جمعه، مدیران حوزه انرژی را در مدیریت مصرف یاری کنند

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان،"محمدمهدی جوادیان زاده" مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد در این مراسم که امام جمعه یزد نیز حضور داشت با ارائه گزارشی از سیمای آب استان و عوارض تغییر اقلیم که در کشور و استان اتفاق افتاده است، اظهار داشت: بارش استان در یک دوره آماری ۳۵ ساله ۹۵ میلی متر بوده و در ۱۵ سال اخیر به ۸۶ میلی متررسیده است که در این مدت ۱۵ ساله با ۱0 درصد کاهش بارش روبرو بوده و در نتیجه منابع آب زیرزمینی استان به شدت با محدودیت روبرو شده است لذا مدیریت مصرف در همه بخش ها ضروری است که باید با همراهی و همدلی مردم انجام شود.

وی افزود:چنانچه بخواهیم منابع آبی ما با برنامه های کشورمثل امنیت غذایی، خودکفایی و رشد جمعیت توازن داشته باشد، لازم است در حوزه مدیریت مصرف در همه بخش ها اقدام جهادی انجام شود.

 جوادیان زاده اضافه کرد:استفاده از روش های 200 سال پیش کشاورزی کردن، بی تفاوت بودن نسبت به مدیریت مصرف در بخش صنعت و توجه نکردن به پیامدهای عدم مدیریت مصرف در بخش شرب باعث می شود از این برنامه ها عقب بمانیم و آینده نگران کننده ای داشته باشیم.

وی از ائمه جمعه خواست تا با نفوذ کلام خود و تاثیری که میتوانند در فرهنگ سازی داشته باشند مدیران حوزه انرژی را در زمینه مدیریت مصرف یاری نمایند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد نیز در تشریح وضعیت صنعت برق استان یزد در تابستان ۱۴۰۱ با اشاره به رتبه برتر استان در بحث نیروگاههای خورشیدی گفت: ظرفیت شبکه برق استان یزد بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ مگاوات است که حدود ۸۴ مگاوات از این میزان به تولید نیروگاه‌های خورشیدی اختصاص داشته و رتبه برتر کشور را داراست.

 وی مدیریت همزمان عرضه و تقاضا را اولویت صنعت برق استان عنوان کرد و افزود: خوشبختانه استان یزد از کمترین میزان خاموشی در کشور برخوردار است.

وی با اشاره به پیگیری جدی مجموعه وزارت نیرو در خصوص در مدار قرارگیری نیروگاه های در دست احداث پیش از پیک بار تابستان 1401، ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری وزیر نیرو صد درصد برنامه های سرویس، نگهداری، بازسازی و ارتقاء واحد های نیروگاهی نیز به طور جدی انجام شد و منجر شد امروز بالاترین میزان تولید برق در کشور را شاهد باشیم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق و آب و فاضلاب استان نیز گزارشی از وضعیت برق و آب استان ارائه دادند.

در ادامه ائمه جمعه و جماعت استان نیز ضمن قدردانی از مدیران حوزه آب و برق استان، سوالات و پیشنهادات خود را مطرح و مورد راهنمایی مدیران این حوزه قرار گرفتند.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر