English

افتتاحیه پارک شهدای حکیم آباد اشکذر با پرداخت عوارض شهرداری توسط مدیرکل امور مالیاتی استان یزد

مدیرکل امور مالیاتی استان یزد گفت: پارک شهدای حکیم آباد در مساحت ۳ هزار متر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از عوارض پرداختی مالیات بر ارزش افزوده توسط شهرداری این شهرستان احداث گردیده است.

افتتاحیه پارک شهدای حکیم آباد اشکذر با پرداخت عوارض شهرداری توسط مدیرکل امور مالیاتی استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، پارک شهدای حکیم آباد اشکذر توسط "علی خورشیدی" مدیر کل امور مالیاتی استان یزد و با حضور "محمد رستگاری" مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، "محمدجلال دهقانی"معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اشکذر، اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر و دیگر اقشار مختلف مردم اشکذر افتتاح گردید.

مدیرکل امور مالیاتی استان یزد در این مراسم با اشاره به اینکه پارک شهدای حکیم آباد در مساحت ۳ هزار متر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از عوارض پرداختی مالیات بر ارزش افزوده توسط شهرداری این شهرستان احداث گردیده است، بیان داشت: در سال ۱۴۰۰ بیش از  ۴۷۰ میلیارد ریال عوارض از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری اشکذر پرداخت شده است تا در عمران و آبادانی این شهرستان هزینه گردد.

خورشیدی نقش مالیات در توسعه اقتصادی کشور را بی‌بدیل دانست و ایجاد پارک در مناطق محروم استان را برنامه‌ای در راستای توسعه عدالت اجتماعی عنوان نمود.

وی همچنین عنوان کرد: فرهنگ‌سازی مالیاتی و تبیین آثار پرداخت مالیات در جامعه و بیان اینکه زیرساخت‌های مهم شهری و روستایی از محل مالیات مردم ساخته می شود، تاثیر بسزایی بر افزایش مشارکت اجتماعی مردم در پرداخت مالیات دارد.

 در این مراسم مدیرکل امور مالیاتی استان یزد با اهدا لوح تقدیر از زحمات "ملانوری" کارشناس واحد عمران شهرداری اشکذر به جهت زحمات و پیگیری‌های انجام داده در احداث پارک شهدای حکیم آباد تقدیر نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر