English

اداره کل ورزش و جوانان از برنامه ویژه جوانان غافل نشود/ یزد مهد ورزش زورخانه ای کشور

امام جمعه یزد گفت: اداره کل ورزش و جوانان وظیفه خطیری در بحث جوانان دارد که نباید گذاشت بحث ورزش مسائل مربوط به جوانان را تحت تاثیر خود قرار دهد بلکه باید با برنامه ریزی های منظم و کارشناسی در دو بخش ورزش و جوانان کارهای ارزشمندی صورت گیرد.

اداره کل ورزش و جوانان از برنامه ویژه جوانان غافل نشود/ یزد مهد ورزش زورخانه ای کشور

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به توجه همه ی مسئولان و خانواده ها بر تربیت نسل جوان تاکید کرد و گفت: همه در قبال تربیت نسل جوان مسئولیت دارند.

آیت الله ناصری در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: مسئله ی تربیت برای جوانان بسیار حائز اهمیت است و دشمنان نیز بر اهمیت آن واقفند.

وی افزود: اگر می خواهیم نسل جوان در مقابل توطئه های فرهنگی دشمنان مصون بماند باید شاهد تلاش همگان باشیم.

وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان وظیفه خطیری در بحث جوانان دارد که نباید گذاشت بحث  ورزش مسائل مربوط به جوانان را تحت تاثیر خود قرار دهد بلکه باید با برنامه ریزی های منظم و کارشناسی در دو بخش ورزش و جوانان کارهای ارزشمندی صورت گیرد.

یزد، مهد ورزش زورخانه ای کشور

در ا‌دامه این نشست علیرضا پورسلمان مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به این که مردمی کردن ورزش جز اولویت های این اداره می باشد گفت:باید زمینه ی توسعه ی ورزش را در سطح استان با همکاری بخش های مختلف فراهم کرد.

وی اظهار داشت :با توجه به آمایش های صورت گرفته ۸رشته ی ورزشی در استان جز رشته های اولویت دار در سطح استان و رویدادهای بین المللی و قهرمانی است که باید به صورت تخصصی نسبت به استعدادیابی ،آموزش و تقویت ورزشکاران اقدامات لازم صورت گیرد.

پورسلمان با تاکید بر این که دو موضوع ورزش خانواده و تکیه و توجه به ورزش های بومی محلی در دستور کار ما قرار دارد اذعان داشت:خوشبختانه یزد در تبدیل به مهد ورزش زورخانه ای کشور شده و در آینده ای نزدیک شاهد یک رویداد بزرگ ملی در یزد خواهیم بود.

مدیر کل ورزش و جوانان یزد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری  که بارها در سخنان خود به اهمیت موضوع جوانان اشاره کردند و تاکید ویژه ای بر امور جوانان در حوزه های مختلف داشتند گفت:این مهم بار مسئولیت ما در قبال جوانان را سنگین‌تر می‌کند.

وی اظهار کرد: در حوزه‌های مختلف جوانان از جمله بحث ترویج سامان خانواده،ساماندهی سازمان های مردم نهاد باید کار شود، به ویژه حوزه ازدواج و فرزند آوری که مسئله روز جامعه است و باید با برنامه‌ریزی و همکاری و تعامل با دیگر دستگاه‌ها اقدام شود.

علیرضا پورسلمان افزود: توجه به حوزه جوانان و مسائل فرهنگی از اولویت‌های اصلی است و باید با برنامه و تلاش در راستای اهداف وزارت ورزش و جوانان گام برداشت و مسائل و مشکلات جوانان را مرتفع کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر