English

اعلام آمادگی شرکت سنگ آهن مرکزی برای سرمایه گذاری در پرورش شتر

مسئول واحد نوآوری و دانش بنیان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از آمادگی سرمایه گذاری این شرکت در خصوص پرورش شتر در این شهرستان خبر داد.

اعلام آمادگی شرکت سنگ آهن مرکزی برای سرمایه گذاری در پرورش شتر

به گزارش خبرگزاری موج یزد، انصاری مسئول واحد نوآوری و دانش بنیان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در هنگام بازدید از ایستگاه تحقیقاتی شتر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی یزد از آمادگی سرمایه گذاری این شرکت در خصوص پرورش شتر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج یزد، انصاری مسئول واحد نوآوری و دانش بنیان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۳/۱۸ از ایستگاه تحقیقاتی شتر بافق بازدید کرد.

در این بازدید میرجلیلی رئیس این ایستگاه با اشاره به پتانسیل ها و قابلیتهای ایستگاه شتر بافق سه  مزیت مهم  سرمایه گذاری از بعد اجتماعی و اقتصادی شتر  را گردشگری و اکوتوریسم  و محصولات تولیدی از پشم و کرک شتر و احداث سایت الگویی گیاهان شور ورزی دراین ایستگاه دانست.

در ادامه انصاری مسئول واحد نوآوری شرکت سنگ آهن مرکزی بافق  ضمن بازدید از بخش های مختلف این ایستگاه  آمادگی این شرکت در خصوص سرمایه گذاری برای شتر در این شهرستان و بررسی ایده های نو مطرح شده را اعلام کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر