English

آغاز بازدید های نظارتی کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر یزد

بررسی انبار های سازمان سیما، منظر و فضای سبز و پسماند شهرداری یزد انجام شد.

آغاز بازدید های نظارتی کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در آغاز بازدید های نظارتی کمیسیون نظارت، تلفیق و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد بررسی انبار های سازمان  سیما، منظر و فضای سبز و پسماند شهرداری یزد انجام شد.

این نظارت برای پایش عملکرد این سازمان ها در حوزه نگهداری المان ، تابلو ، وسیله های بازی و ...صورت گرفت.

در این بازدید  که با حضور سیفی، پارسائیان، اعتباری و خامسی و با همراهی منصوری زاده صورت گرفت، ضمن تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت این مجموعه، در رابطه با نحوه انبارداری،  نگهداری اموال بحث و تبادل نظر شد

در ادامه این بازدید، از انبار های موجود در کارخانه جنوب مورد بازدید اعضای کمیسیون قرار گرفت.

در پایان طی بازدید از انبار موتوری شهرداری، بر ساماندهی مناسب خودروهای فرسوده، وسایل بازی ، کانکس ها موجود در  انبارهای شهرداری و مجموعه های وابسته تاکید گردید.

همچنین مقرر گردید در اولین جلسه کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد تصمیم گیری در رابطه با وسایل جا مانده در انبار موتوری ، گلخانه و دیگر انبارها که قابل استفاده بوده و در این انبارها رها شده است تصمیم گیری صورت پذیرد و جهت اطمینان از حصول نتیجه ، ظرف دوماه آینده از این واحد ها مجددا  بازدید و نتیجه اقدامات انجام شده بررسی و اطلاع رسانی گردد.

انجام هفتگی این بازدید های سرزده، از قسمت های مختلف شهرداری جهت بررسی روند کار و بررسی مشکلات با محوریت کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر