English

مقام سوم گروه تواشیح دانشگاه آزاد اسلامی یزد در بزرگترین رویداد قرآنی دانشگاهی کشور

گروه تواشیح دانشجویی وصال دانشگاه آزاد یزد موفق شد مقام سوم در سی و ششمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور را کسب کند.

مقام سوم گروه تواشیح دانشگاه آزاد اسلامی یزد در بزرگترین رویداد قرآنی دانشگاهی کشور

به گزارش خبرگزاری موج یزد، گروه تواشیح دانشگاه آزاد از سال ۸۵ تاکنون فعالیت قرآنی در عرصه ملی و بین المللی دارد و هرساله در مسابقات و جشنواره های مختلف فرهنگی و قرآنی حائز مقامهای برتر شده است.

گروه تواشیح دانشجویی وصال دانشگاه آزاد یزد موفق شد مقام سوم در  سی و ششمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور را کسب کند.

اختتامیه سی و ششمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور به میزبانی وزارت علوم در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی قم در ۶ بخش اصلی آوایی، معارف، هنر، ادبیات، فناوری و نوآوری که شامل چهل رشته بود برگزار شد.

اعضای گروه تواشیح دانشجویی وصال دانشگاه آزاد یزد، زیر نظر اساتید ملی همچون استاد علی اکبر کاظمی و صادق طالبی و با نفراتی شامل محمد جواد پرهیزکار،علی نیک اختر، ابراهیم شادپور، محمد عرفان میرجلیلی، احسان صابرنیا، محمد حسین نجارزاده و به سرپرستی علی زادمهر کارمند دانشگاه آزاد یزد و پیشکسوت این حرفه در عرصه کشوری در این دوره شرکت داشتند که توانستند در دو رشته همخوانی قرآن کریم و تواشیح و مدیحه سرایی خوش بدرخشند و لوح تقدیر سومی این بخش را از آن خود کنند.

این دوره از مسابقات شامل ۱۶ رشته آوایی و ۴۷ برگزیده در این بخش بودند که گروه تواشیح وصال یزد بعد از گروههای دانشگاه فرهنگیان و امام صادق توانست به جایگاه سوم ملی دست یابد.

سی‌وششمین دوره از مسابقات ملی قرآن و عترت دانشگاهیان در ۹ بخش، شامل بخش‌های معارفی، آوایی، ادبی، هنری، پژوهشی، فناوری و نوآفرینی‌های قرآنی و در ۴۰ رشته به‌صورت کاملاً حضوری و با حضور بیش از ۸۰ نفر داور ملی و بین‌المللی در این دانشگاه برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر