English

بازدید معلولان و جانبازان از موزه خودروهای قدیمی یزد/ رتبه برتر موزه خودروهای قدیمی و دست ساز یزد در مناسب سازی مسیر عبور معلولان

ویژه برنامه بازدید از موزه خودروهای قدیمی و دست ساز یزد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز موزه و معلولیت با حضور جانبازان و معلولین برگزار شد.

بازدید معلولان و جانبازان از موزه خودروهای قدیمی یزد/ رتبه برتر موزه خودروهای قدیمی و دست ساز یزد در مناسب سازی مسیر عبور معلولان

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ به مناسبت روز موزه و معلولیت و همچنین سالروز آزادسازی خرمشهر، ویژه برنامه بازدید از موزه خودروهای قدیمی و دست ساز یزد برای هفتمین سال متوالی با حضور جانبازان و معلولین استان یزد برگزار شد.

باتوجه به اینکه نهادینه شدن حضور افراد دارای معلولیت در استفاده از خدمات گردشگری، یکی از اهداف فرهنگی مهم است، موزه خودروهای قدیمی و دست ساز یزد تمام امکانات زیرساختی مناسب را برای خدمات‌رسانی به معلولان و جانبازان شهر میراث جهانی داراست.

 این ویژه برنامه به همت جامعه معلولین استان یزد، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد و کمیته ملی ایکوم و با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار گردید.

گفتنی است موزه خودروهای تاریخی و دست ساز یزد واقع در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در شاخص مناسب سازی موزه‌ها برای استفاده معلولین و جانبازان به عنوان موزه برتر، در شاخص خلاقیت و نوآوری رتبه دوم و در شاخص کودک و نوجوان با کسب رتبه سوم مورد تقدیر هیأت داوران قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر