English

همکاری مخابرات یزد در متمرکز سازی سامانه پاسخگویی ۱۱۸

در پی درخواست معاونت تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در خصوص متمرکز سازی سامانه 118، با همکاری مخابرات یزد و چند استان دیگر اجرا شد.

همکاری مخابرات یزد در متمرکز سازی سامانه پاسخگویی 118

به گزارش خبرگزاری موج یزد، با توجه به ضرورت به روز رسانی و متمرکز سازی سامانه پاسخگویی 118، این پروژه در 31 منطقه کشور با همکاری مخابرات یزد و چند استان دیگر اجرایی شد.  

به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، در پی درخواست معاونت تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در خصوص متمرکز سازی سامانه 118، این سامانه با هدف ایجاد سرویس جستجوی مشاغل در سایت"مخابرات من"، مدیریت یکپارچه مشاغل 118، افزایش رضایت مشتریان و کمک به افزایش توان بازاریابی مشاغل، توسط معاونت فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران و همکاری استان های یزد، همدان، مازندران، سمنان، خراسان رضوی و  تهران پیاده سازی و اجرایی گردید.

گفتنی است این پروژه از دی ماه سال 98 از استان یزد به عنوان اولین استان آغاز و در بهمن 1400 در همه مناطق کشور اجرا و  به پایان رسید.

شایان ذکر است کمیلی زاده معاونت فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران در نامه ای از زحمات آقایان علیرضا دهقان نایینی، سید حسین ابریشم و  حسین عنایت الهی در راه اندازی این سامانه تشکر و قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر