English

تقدیر رئیس شورای اسلامی شهر یزد از پاسخگویی دادگستری به سوالات حقوقی در مساجد

رییس شورای اسلامی شهر یزد حرکت اخیر دادگستری استان یزد با حضور در مساجد و پاسخ به سوالات قضایی و حقوقی مردم را قابل تقدیر دانست.

تقدیر رئیس شورای اسلامی شهر یزد از پاسخگویی دادگستری به سوالات حقوقی در مساجد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عزیزالله سیفی رییس شورای اسلامی شهر یزد در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اقدام شایسته اداره کل دادگستری یزد و دادستان نسبت به‌ حضور در محلات و رفع مشکلات مردم گفت: اقدام قابل تقدیر در این ماه به همت اداره کل دادگستری و دادستان استان در حال انجام است و آن حضور میدانی در محلات و مساجد و رفع مشکلات و مسائل مردم است که بنده به عنوان نماینده مردم شریف یزد از این اقدام شایسته تقدیر و تشکر دارم.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) به مسولین مبنی بر حضور در میان مردم گفت: ایشان به مسولین امر می فرمایند، به کسانی که به تو نیاز دارند زمانی را مشخص کن تا در آن فارغ از هر کاری به آنان بپردازی و برای دیدار با آنان در مجلس عمومی بنشین که همگان بتوانند در آن حاضر شوند که کار دادگستری استان یزد نمونه ای بارز از این حدیث می باشد.

سیفی ادامه داد: همچنین در این باره امام زمان (عج) در نامه ای نیز به مرجع بزرگ آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی به ایشان می فرمایند، فروتنی پیشه کن و در دهلیز خانه ات بنشین و در دسترس مردم باش و حاجات و نیاز های مردم را برآورده کن ما یاری ات می کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه حضور در بین مردم ازجمله توصیه های بزرگان دین است، گفت: امیدواریم همه مسولین استان به این کار پسندیده توجه ویژه نمایند.

وی ادامه داد: همچنین از اعضای محترم شورا درخواست می شود همانند سال گذشته که در میدان حضور داشتند، در بین مردم حضور پیدا کنند و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا و در جهت رفع آن گام بردارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر