English

احمد آخوندی؛

تلاش برای احیای فرهنگ دارالعباده در ماه مبارک رمضان/ ۳۸ درصد مسافران یزد، تهرانی هستند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد گفت: در حال تلاش برای احیای فرهنگ دارالعباده در ماه مبارک رمضان هستیم.

تلاش برای احیای فرهنگ دارالعباده در ماه مبارک رمضان/ 38 درصد مسافران یزد، تهرانی هستند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، احمد آخوندی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد گفت: به علت اقدامات انجام شده در یزد در خصوص ترویج فرهنگ حجاب، توانستیم در این حوزه بسیار موثر باشیم.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ با حضور تاثیرگذاران این حوزه شکل گرفت، اظهار کرد: خوشبختانه به علت اقدامات انجام شده در یزد در خصوص ترویج فرهنگ حجاب، توانستیم در این حوزه بسیار موثر باشیم.

وی با بیان اینکه نظارت بر نرخ گذاری‌ها در تمام تاسیسات گردشگری انجام شده است، تصریح کرد: در خصوص فعالیت گروه‌های موسیقی، اجازه فعالیت به گروه‌های غیرمجاز داده نشد.

آخوندی از بازگشایی 21 مسجد و سرویس بهداشتی برای مردم خبر داد و گفت: در حال تلاش هستیم که برای احیای فرهنگ دارالعباده در رمضان برنامه ریزی خاصی کنیم و در بافت و کوچه‌ها بتوانیم روحیه کار فرهنگی و جهادی داشته باشیم.

وی اعلام کرد: 681 هزار نفر گردشگر وارد یزد شدند که 38 درصد از این آمار، متعلق به استان‌های تهران و البرز هستند و این مقوله نشان می‌دهد که ما باید بر روی استان‌های مرکزی کار کنیم.

وی با بیان اینکه قرنطینه و سفر هوشمند و ایمن باید جایگزین تعطیلی شود، گفت: باید در خصوص این مباحث برنامه ریزی جامعی اتفاق بیفتد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر