English

قدردانی فرمانده نیروی انتظامی استان یزد از مردم برای همکاری و رعایت مقررات در چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: چهارشنبه آخر سال امسال با همراهی و همکاری خوب شهروندان با پلیس و رعایت مقررات شاهد وضعیت مطلوبی در حوزه امنیت استان بودیم که از مردم قدردانی می کنیم.

قدردانی فرمانده نیروی انتظامی استان یزد از مردم برای همکاری و رعایت مقررات در چهارشنبه آخر سال

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده نیروی انتظامی استان یزد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک پیشاپیش سال نو با اشاره به اقدامات شب گذشته پلیس یزد در سطح شهر، اظهار داشت: بحمدالله در چهارشنبه آخر سال امسال با همراهی و همکاری خوب شهروندان با پلیس شاهد وضعیت مطلوبی در حوزه امنیت استان بودیم.

وی تصریح کرد: با اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته و همکاری همه دستگاه های مسئول و مهمتر از آن همراهی مردم با پلیس، در چهارشنبه آخر سال جاری در مقایسه با سال های قبل شاهد وضعیت بسیار آرامی در سطح استان یزد بودیم.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه خسارت های چهارشنبه امسال نسبت به سالیان قبل بسیار کمتر بوده است گفت: با انجام اقدامات مناسب فرهنگی توسط پلیس و رسانه های استان به خصوص صدا و سیما و فعالان حوزه فضای مجازی و نیز اقدامات پیشگیرانه پلیس، فرصت هرگونه سوء استفاده از افراد سودجو گرفته شد.

وی افزود: از همکاری خوب مردم با پلیس در رعایت قوانین و مقررات و توصیه های پلیسی در چهارشنبه آخر سال قدردانی می کنیم و امیدواریم در نوروز امسال نیز با استمرار این همکاری ها و مشارکت خوب مردم دارالعباده یزد شاهد امنیتی پایدار و نشاط بهاری در استان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر