English

فرماندار یزد بر حضور بیشتر مدیران و مسئولان در مراسم‌های سالگرد و بزرگداشت شهدا تاکید کرد

جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان یزد با حضور فرماندار در محل فرمانداری یزد برگزار شد و در این جلسه بر حضور مدیران و مسئولان دستگاه ها برای شرکت در یادواره های شهدا تاکید شد.

فرماندار یزد بر حضور بیشتر مدیران و مسئولان در مراسم‌های سالگرد و بزرگداشت شهدا تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید محمد رستگاری فرماندار یزد در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان که در محل سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد با تاکید بر ضرورت حفاظت و حراست از یاد و خاطره شهدا گفت: باید دستگا‌ه‌ها تعهدات خود را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهند.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد،‌ سید محمد رستگاری فرمانداریزد در این نشست بر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج ارج نهادن و تکریم خانواده شهدا تاکیدواظهار داشت: تکریم خانواده شهدا و حفظ کرامت آنها در جامعه از سوی مسوولان ومردم یک ضرورت است وبرنامه هاو اموری  که مربوط به شهدا می باشد انجام وظیفه است و باید در رأس همه برنامه‌ها باشد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده انجام شود.

وی در ادامه بابیان اینکه بنیاد شهید انتظارات و مطالبات خود را از دستگاه‌های مختلف به طور دقیق بیان کند،  گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسمی چون تحویل سال با حضور مسئولان و مدیران در کنار مردم در کنار قبور مطهر شهدا به قوت خود باقی است و جزئیات برنامه‌های آن به دستگاه‌ها ارسال می‌شود.

فرماندار یزد افزود: حضور مدیران و مسئولان در مراسم‌های سالگرد و بزرگداشت شهدا بیشتر شود که این امر به اطلاع‌رسانی بهتر و منسجم‌تر از سوی بنیاد شهید برمی‌گردد، بعضاَ مراسمی هست که ما مطلع می‌شویم ولی سایر دستگاه‌ها از آن مطلع نیستند و شرکت نمی‌کنند، حداقل باید دستگاه‌ها مراسم بزرگداشت شهدایی که مربوط به دستگاه خودشان است را اطلاع رسانی عمومی و برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه همچنان برنامه‌های فرهنگ ایثار و شهادت باید در رأس امور باشد، بیان کرد: مدیران دستگاه‌های مختلف در چنین جلساتی باید برنامه‌ها، پیشنهادات و تعهدات خود را بیان کنند، تا جلسات بعد بتوانیم بررسی کنیم که کدام دستگاه‌ها چه موضوع‌هایی را پیگیری‌ کردند و مشکلی را حل کردند و کدام دستگاه‌ها کاری انجام ندادند تا بتوانیم خروجی و نتیجه کار یکدیگر را ببینیم و صرفا وقت را تنها به تشکیل جلسه و صحبت‌های کلی نگذرانیم.

گفتنی است حاضرین این جلسه نظرات و پیشنهاد هایی را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وگرامی‌داشت شهدا را بیان نمودندو در پایان تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر