English

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد؛

آماده سازی شهر یزد برای سال نو در محور های متنوع / ۱۲ نوروزگاه ایجاد می شود

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد گفت: فعالیت های متفاوت سازمان به منظور آماده سازی شهر برای سال نو در محور های متنوع در حال انجام است و به مناسبت جشن نیمه شعبان 12 نوروزگاه ایجاد خواهد شد.

آماده سازی شهر یزد برای سال نو در محور های متنوع / 12 نوروزگاه ایجاد می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد حسن منصوری زاده سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن سال نوبه عموم شهروندان گفت: فضاسازی شهری و زیباسازی سیما و منظر شهر از جمله اقدامات این سازمان در مناسبت های سال بوده و به همین منظور و با نزدیک شدن به سال نو، تلاش سازمان جهت ساماندهی سیما و منظر شهری،  سال جدید را برای شهروندان به بهاری با نشاط و امید بخش مبدل سازیم.

وی افزود: فعالیت های متفاوت سازمان به منظورآماده سازی شهر برای سال نو در محور های متنوع در حال انجام می باشد که از جمله آنها می توان به رنگ آمیزی های مبلمان، تابلو و نرده های ترافیکی، پاکسازی دیوار نویس های غیر مجاز، تجهیز سرویس های بهداشتی بوستان ها و ساماندهی فضای سبز بوستان ها، گلکاری های سطح شهر، راه اندازی آبنماها و ... اشاره کرد.

منصوری زاده در ادامه گفت: با توجه به ولادت حضرت ولی عصر(عج) در ۲۷ اسفندماه و اینکه سال  ۱۴۰۱ شروع آغاز قرن جدید می باشد و در راستای عدالت محوری در مناطق  پنجگانه شهرداری، ۱۲ نوروزگاه در مکان های نوار سبز دروازه قرآن یزد، بوستان شهدای کوچه بیوک، بوستان شهدای هفتم تیر، بوستان بزرگ شهر، بوستان آزادگان، بوستان مهرآوران، بوستان بزرگ آزادشهر، میدان امیرچقماق، رواق باغ دولت آباد، بوستان وحشی بافقی، بوستان باغ ملی مکان یابی شده است که در نوروزگاه ها مواردی از قبیل سفره هفت سین، قاب خاطره، گل آرایی، المان تعاملی، رویدادهای هنری، فرهنگی شامل قصه گویی، سرود، نماهنگ، تئاتر خیابانی،  گالری شهری و... اجرا می گردد.

سرپرست سازمان سیما، منظر  و فضای سبز شهرداری یزد در ادامه به تبیین فعالیت های ویژه نوروز پرداخت و گفت: جهت فضاسازی ویژه نوروز۱۴۰۱ نیز المان های ویژه نوروزی در حال آماده سازی هست که تا پایان اسفند ماه در محل های مکان یابی شده نصب می گردد همچنین  نصب پایه پرچم ۳۰ متری میدان امام حسین(ع) و میدان آیت الله مدرسی،  بهره برداری از نورپردازی زیرگذر های میدان امام علی (ع) و پل حجاب و نیز آسمان رنگی در گذر فرهنگ و کوچه جنب مسجد جامع و بالن نوری از دیگر برنامه های  فعالیت های نوروزی سازمان می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر