English

به مناسبت ۲۲ اسفند ماه و روز بزرگداشت شهدا؛

شهید آیت الله محمد صدوقی، فردی مدیر، مدبر و دوراندیش بود

سید محمد دعایی فعال فرهنگی، اجتماعی و مؤسس و رییس هیات مدیره اندیشکده، به مروری بر خاطرات کوتاه از شهید آیت الله محمد صدوقی پرداخت.

شهید آیت الله محمد صدوقی، فردی مدیر، مدبر و دوراندیش بود

خبرگزاری موج یزد_سید محمد دعائی، شهید آیت الله صدوقی مردی باهوش، مدبر و مدیر بودند و بهترین مدیریت را در زمان بحران ها داشتند و دور اندیشی ایشان باعث شده بود علما و بزرگان استان های دیگر بابت پیگیری موضوعات متعدد نظر ایشان را بپرسند.

مثلا شهید آیت الله محمد صدوقی در آن دوران و علیرغم اینکه مشکلات و کارهای فراوانی وجود داشت اما گروه هایی را تشکیل داده بودند بابت سرکشی به خانواده های زندانیان و تبعیدی ها و حتی گروه هایی را به شهرهای تبعیدی افراد می فرستادند تا از حال و اوضاع زندگی افراد تبعیدی آگاه شوند که این اقدامات  را اکنون که بررسی می کنیم متوجه تاثیرات شگرف آن می شویم.

حتی شهید آیت الله صدوقی برای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز دوراندیشی داشتند و اقداماتی را انجام داده بودند و حتی برای اینکه به فرض انقلاب اسلامی به زودی به پیروزی نرسد نیز برنامه داشتند و گروه هایی را سازماندهی کرده بودند.

شهید آیت الله صدوقی مردی بسیار تشکیلاتی بودند و جسارت و شجاعت ایشان واقعا مثال زدنی بود که اگر بتوانیم ابعاد شخصیتی ایشان را به خوبی تبیین کنیم خود به خود خیلی از شبهات نسل جوان برطرف می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر