English

اهدای ۱۴۰۰۰ اصله نهال زیتون به شهرستان اشکذر توسط شرکت فولاد آلیاژی ایران

در آستانه عید مبارک مبعث و هفته درختکاری، پویش همگانی نهال کاری با مشارکت شرکت فولاد آلیاژی ایران و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اشکذر، با کاشت نهال زیتون در محل پروژه در حال احداث یزد یک کلید خورد.

اهدای ۱۴۰۰۰ اصله نهال زیتون به شهرستان اشکذر توسط شرکت فولاد آلیاژی ایران

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در آیین نمادین این پویش، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد، فرماندار و جمعی از مسئولین اشکذر، اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت فولاد آلیاژی ایران و یزد یک حضور داشتند.

آخوندی، مدیر کل منابع طبیعی استان یزد ضمن قدردانی از دست اندرکاران این پویش همگانی، از شرکت فولاد آلیاژی ایران به دلیل نقش آفرینی در این همایش محیط زیستی ارزنده تقدیر نمود.

مهندس چایچی یزدی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز با اشاره به اقدامات این شرکت که باعث کسب شش عنوان صنعت سبز کشوری در سال‌های گذشته شده، از اهدای ۱۴۰۰۰ اصله نهال زیتون به منطقه اشکذر به منظور برخورداری مردم از فضای زیستی سالم خبر داد.

همچنین مهندس زارعی محمود آبادی مدیر HSE شرکت فولاد آلیاژی ایران، اختصاص 50 هکتار فضای سبز مجهز به سیستم آبیاری هوشمند را از مزایای این صنعت و بیانگر اهتمام به حفظ و صیانت از محیط زیست منطقه دانست.
فولاد آلیاژی (7)

فولاد آلیاژی (6)

فولاد آلیاژی (5)

فولاد آلیاژی (2)

فولاد آلیاژی (3)

فولاد آلیاژی (4)

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر