English

علی اکبر میدانشاهی خبرداد:

ثبت اطلاعات مشترکان گاز یزد در سامانه GIS

مدیرعامل شرکت گاز یزد گفت: اطلاعات کلیه مشترکان شرکت گاز یزد در سامانه GIS بارگذاری شد و با در نظر گرفتن پراکندگی 500 هزار مشترک گاز در اقصی نقاط استان، می توان از اقدام فوق به عنوان یک اقدام بسیار ارزنده نام برد که موجب سهولت در انجام فرآیندهای مشترکین خواهد شد.

ثبت اطلاعات مشترکان گاز یزد در سامانه GIS

 به گزارش خبرگزاری موج یزد، علی اکبر میدانشاهی مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از بارگزاری اطلاعات کلیه مشترکین گاز طبیعی به صورت زمین مرجع و در قالب پایگاه داده اطلاعات مکانی در سامانه GIS خبر داد.

میدانشاهی در توضیح این خبر گفت: اقدام فوق با ثبت مکان مشترک بر روی محدوده ملک مشترک و با دقت بسیار زیادی انجام پذیرفته این در حالی است که موارد مشابه در استان های دیگر با دقت مختصات برداشتی با دستگاه های MobileGIS مامورین قرائت کنتور و با دقتی حدودی  بین  10 تا 50 متر می باشد.

وی در ادامه افزود: با توجه به تحقق این موضوع، بهنگام سازی اطلاعات مشترکین نظیر کدپستی ده رقمی و آدرس ملی استاندارد GNAF از طریق سرویس های مکانی شرکت پست به سهولت قابل انجام بوده و همچنین امکان تجمیع قرائت کنتور آب و برق و گاز در راستای تکریم مشتریان میسر می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در ادامه تصریح نمود: پس از جمع آوری اطلاعات مکانی مشترکین، اطلاعات علمک های نظیر، در سامانه های مرکز پیام امداد و سامانه مشترکین، سامانه دفتر پیشخوان دولت و اشتراک پذیری اینترنتی، سامانه نظام مهندسی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته و بالطبع آن موضوعاتی نظیر تحلیل و بالانس شبکه و تهیه نقشه های پهنه بندی مصرف، داده کاوی و شناسایی کنتورهای خراب و دستکاری شده و پیش بینی مصرف و امکان ارسال پیامک گروهی و پیام صوتی ضبط شده نیز میسر گردیده است.

گفتنی است با توجه به بهنگام بودن ثبت مکان متقاضیان جدید، امکان پیش بینی کنترل و نظارت مضاعف فرآیندهای مربوطه از زمان تایید لوله کشی گاز فراهم شده و با در نظر گرفتن پراکندگی 500 هزار مشترک گاز در اقصی نقاط استان، می توان از اقدام فوق به عنوان یک اقدام بسیار ارزنده نام برد که موجب سهولت در انجام فرآیندهای مشترکین خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر