English

در پی شهادت سرهنگ "علی اکبر رنجبر"؛

قدردانی فرمانده انتظامی استان از حمایت روحانیون یزد از پلیس

جمعی از روحانیون و طلاب استان یزد با حضور در دفتر فرمانده انتظامی استان از حمایت قاطع خود را از ماموران انتظامی اعلام کردند.

قدردانی فرمانده انتظامی استان از حمایت روحانیون یزد از پلیس

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد در جمع روحانیون مسئول در استان یزد ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سرهنگ "علی اکبر رنجبر" به دست اراذل و اوباش اظهار کرد: از مسئولان استانی به ویژه آیت الله ناصری به خاطر ارسال پیام های تسلیت و همدلی با ماموران انتظامی قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه از حمایت های روحانیون همیشه در صحنه تشکر می کنم افزود: امروز پلیس افتخار می کند که تکیه گاه مردم است.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: امنیت و آرامش مردم از مرز تا داخل شهرها و روستاها بر عهده پلیس است و افتخار می کنیم که در این خصوص شهدایی را تقدیم انقلاب کرده ایم.

سردار بهدانی فرد خاطرنشان کرد: قانون آئین دادرسی کیفری دارای نواقض و ضعف هایی می باشد که امیدواریم با اصلاح این قوانین، پلیس بهتر بتواند با اراذل و اوباش برخورد قانونی کند؛ البته پلیس با اراذل و اوباش هیچ گونه مماشاتی ندارد.

این مقام ارشد پلیس در خاتمه یادآور شد: استان یزد جای بزن و دررو نیست و پلیس قاطعانه با هنجارشکنان و قانون گریزان برخورد می کند.

در این جلسه حجت الاسلام "نجم الهدی" رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان یزد ضمن تسلیت شهادت سرهنگ "علی اکبر رنجبر" گفت: روحانیون و ائمه جمعه از انتظامی کشور حمایت می کنند.

همچنین حجت الاسلام "متوسل" رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان یزد اظهار کرد: امنیت و سلامت دو نعمت هستند که مردم تا دارند قدر ان را نمی دانند و اگز امنیت نباشد هیچ چیز دیگری هم نیست.

وی ادامه داد: ما ضمن عرض خدا قوت و تسلیت به انتظامی کل کشور از همه دستگاه های متولی امر انتظار داریم که اقدامات لازم را انجام دهند تا دیگر شاهد چنین موضوعات ناگواری نباشیم.

در این جلسه حجت الاسلام نجیمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: روحانیون، مردم و مسئولان همه خواهان برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر