English

پروژه کاریزبوم سبب اتلاف هزینه و منابع ملی است

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: اجرای پروژه هایی همچون کاریزبوم در حومه شهر سبب اتلاف هزینه و منابع ملی شده و نیازمند توجه و موضع گیری جدی مسئولان ذی ربط خواهد بود.

پروژه کاریزبوم سبب اتلاف هزینه و منابع ملی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مرتضی شایق رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: موضع شورای شهر و شهرداری یزد درباره اجرای پروژه های عمرانی در حومه شهر باید مشخص بوده و با اقدامات جدی پی گیری شود.

 مرتضی شایق، رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: ارائه خدمات به حومه شهر بسیار پر هزینه خواهد بود و لازم است شهرداری نسبت به گسترش حومه شهر موضع گیری مشخصی داشته باشد.

شایق ادامه داد: گسترش حومه های شهر نیازمند انتقال بسیاری از خدمات از جمله حمل و نقل، پسماند، آتش نشانی و ... به این مناطق خواهد بود که هزینه بر و با تبعات فراوان همراه است.

وی به پروژه کاریزبوم اشاره کرد و گفت: با وجود مشکل کمبود آب در شهر، حجم زیادی از منابع آبی استان برای اجرای این پروژه به حومه شهر انتقال می یابد و بعد از اتمام طرح، اراضی تحت پوشش این پروژه به نفع بخش خصوصی به مزایده گذاشته می شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: اجرای چنین پروژه هایی سبب اتلاف هزینه و منابع ملی شده و نیازمند توجه و موضع گیری جدی مسئولان ذی ربط خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر