English

لزوم احداث شبکه آبیاری فضای سبز شهر یزد

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد با یادآوری اهمیت اجرای زیر ساختهای لازم قبل از احداث فضای سبز بر لزوم احداث شبکه آبیاری فضای سبز به منظور حفظ و گسترش فضای سبز تاکید کرد.

لزوم احداث شبکه آبیاری فضای سبز شهر یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد،  به منظور صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع آبی وحذف کنتورهای آب شرب، عملیات لوله گذاری آب خام به طول ۲۳۰۰ متر اجرا شد.

 به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز، در ادامه لوله گذاری شبکه آب خام فضای سبز، عملیات لوله گذاری و آبرسانی به فضاهای سبز ادامه بلوار های علامه جعفری، شهید ابراهیم ترک، ولی عصر (عج) امامشهر، میدان اهل بیت (ع) ،حاشیه بلوار۲۲ بهمن وفضاهای سبز مجاور این بلوار جمعآ به طول ۲۳۰۰ متر با استفاده از لوله پلی اتیلن اجرا شد.

 منصوری زاده سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد با یادآوری اهمیت اجرای زیر ساختهای لازم قبل از احداث فضای سبز بر لزوم احداث شبکه آبیاری فضای سبز به منظور  حفظ و گسترش فضای سبز تاکید و افزود:  یکی از دغدغه های سازمان سیما منظر وفضای سبز استفاده از تانکر جهت آبیاری می باشد که  این روش علاوه بر اینکه این موجب ترافیک واختلال در تردد شهروندان می گردد کیفیت آبیاری نیز مطلوب نمی باشد.

 وی ضمن اشاره به اهمیت موضوع آب و ضرورت صرفه جویی واستفاده بهینه از  منابع آبی افزود: استفاده از روش های نوین آبیاری و استفاده از آب خام می تواند تاثیر  مثبتی بر صرفه جویی منابع آبی به همراه داشته باشد که در همین راستا با لوله گذاری و اتصال مسیرهای مذکور به چاه های بوستان فخار و پارک غدیر تعداد سه  فقره کنتورآب شرب  از شبکه آبیاری فضای سبز حذف گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر