English

امیر شرافت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد؛

مدیریت چند مدرسه والیبال در استان یزد/ هدفگذاری شهداب یزد سکوی برتر است

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد گفت: هدفگذاری ما این است که سال جاری با تلاش کادر فنی و بازیکنان حتما در جمع چهار تیم برتر باشیم و سکو را تجربه کنیم و برای این مهم تغییر در کادر شهداب انجام شد.

مدیریت چند مدرسه والیبال در استان یزد/ هدفگذاری شهداب یزد سکوی برتر است

امیر شرافت مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد، گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد از سال 1397 فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد هرچند از سال 1393 در رده های پایه ای در مدارس والیبال فعالیت داشته است.

شرافت بیان کرد: باشگاه فرهنگی و ورزشی شهداب یزد هم اکنون دارای 5 تیم فعال نوجوان، جوانان، امید، بزرگسالان سالنی و والیبال ساحلی است.

وی درباره فعالیت باشگاه شهداب در قالب مدارس والیبال توضیح داد: باشگاه شهداب یزد دارای چند مدرسه والیبال در شهرستان های بافق، یزد و زارچ است که هدف آن پرورش استعداد های بومی است.

شرافت افزود:  هم اکنون 500 جوان و نوجوان در مدارس والیبال شهداب یزد زیر نظر مربیان در حال آموزش والیبال هستند.

وی درباره وضعیت فعلی تیم والیبال بزرگسالان شهداب گفت: تیم والیبال بزرگسالان شهداب یزد در رتبه ششم جدول قرار دارد و در حال شرکت در لیگ برتر است.

شرافت عنوان کرد: تیم والیبال شهداب یزد در سومین سال تاسیس خود در لیگ برتر حضور یافت و در چهارمین سال تاسیس در سطح حرفه ای قرار دارد.

شرافت ابراز کرد: تیم والیبال بزرگسالان شهداب یزد سال گذشته موفق به کسب رتبه پنج در جدول رتبه بندی شد و سال 98 هدف ما بقا در لیگ بود که محقق شد.

وی درباره چشم انداز و اهداف تیم والیبال شهداب یزد ادامه داد: هدفگذاری ما این است که سال جاری با تلاش کادر فنی و بازیکنان حتما در جمع چهار تیم برتر باشیم و سکو را تجربه کنیم.

شرافت تصریح کرد: با توجه به اینکه فاصله تیم ها به شدت اندک است این امکان برای نا فراهم است که برای سکو بجنگیم.

وی درباره تغییرات در این تیم گفت: برای اهداف پیش رو تغییراتی داشتیم اعم از اینکه  کل کادر فنی و چهار باریکن را در پایان نیم فصل اول تغییر دادیم، با علیرضا سلوکیان مربی تیم ملی والیبال به تازگی توافق کردیم و با کادر جدید فعالیت خود را آغاز کردند.

وی در ادامه با اشاره به حمایت از تیم های ورزشی استان، بیان کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد علاوه بر پنج تیم فعال و مدیریت چند مدرسه والیبال در استان، از تیم هندبال قنات زارچ نیز حمایت می کند.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد با بیان اینکه هدایت و مدیریت تیم های پایه در مدارس والیبال با عباسعلی میرحسینی مربی نام آشنای یزدی است، گفت: سه مدرسه والیبال در سطح شهر یزد، مدرسه والیبال در شهرستان زارچ همچنین گسترش مدارس والیبال در شهرستان های میبد، اردکان و بافق در 4 رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید را در دستور کار داریم.

 شرافت با تاکید بر اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد متعلق به همه مردم استان یزد است، گفت: باشگاه شهداب یزد متعلق به همه مردم استان است و هدف اصلی و اولیه ما شاد کردن دل مردم استان یزد و پرورش استعداد های بومی است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر