English

داور نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت تاکید کرد:

نخبگان مهارتی، پس از مسابقات شناسایی و حمایت شوند

کارشناس مسئول آجرچینی در نوزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت، گفت: در نوزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت تعداد شرکت کننده ها نسبت به دوره های قبل کمتر بود ولی در عین حال آنچه مهم است حمایت از نخبگان مهارتی کشور و به کارگیری آنها در بازار کار است.

نخبگان مهارتی، پس از مسابقات شناسایی و حمایت شوند

الیاس سراوندی کارشناس مسئول آجرچینی در نوزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت به میزبانی استان یزد، در گفت و گو با خبرگزاری موج یزد، بیان کرد: نوزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت به دلیل شیوع کرونا با 2 سال تاخیر برگزار شد و همین موضوع باعث شد تا تعداد شرکت کننده های کمتری را در این مسابقه داشته باشیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه تعداد نفرات شرکت کننده کمتر بود و باید فاصله گذاری اجتماعی هم رعایت می شد در رشته آجر چینی 2 مدول ساخته شد که می توان گفت شرکت کننده ها از نظر دقت خوب ارزیابی شدند ولی از لحاظ سرعت نیاز به تمرین بیشتری دارند.

وی با بیان اینکه استانداردهای مسابقات جهانی مهارت زمان کمتری در نظر گرفته شده و فاکتور سرعت بسیار تاثیرگذار خواهد بود، از شرکت کنندگان خواست سرعت خود را در استفاده از ابزار کار، برای مسابقات مهارت افزایش دهند چرا که در مسابقات جهانی مهارت کسی موفق است که در استفاده از ابراز، سرعت و دقت بالا داشته باشد.

وی با تاکید بر حمایت از نخبگان مهارتی، گفت: برای ترغیب و انگیزه جوانان برای مهارت آموزی و شرکت در مسابقات ملی و بین المللی مهارت، لازم است ابتدا نخبگان مهارتی سناسایی و سپس مورد حمایت و جذب در بازار کار قرار بگیرند.

وی افزود: در نوزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت در رشته آجر چینی 10 شرکت کننده 3 روز طی 18 ساعت به رقابت پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی