English

تاکید مدیر عامل جدید موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد بر تکمیل چرخه فولاد بافق

مدیر عامل جدید موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در دیدار با فرماندار بافق بر تکمیل زنجیره فولاد در بافق تاکید کرد.

تاکید مدیر عامل جدید موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد بر تکمیل چرخه فولاد بافق

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در دیدار فرماندار بافق با مدیر عامل جدید موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور، فرماندار بافق ضمن تبریک انتصاب حسین عامریان به عنوان مدیر عامل جدید موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور، گزارشی از روند سرمایه گذاری و اقدامات انجام شده اعلام و نقطه نظرات ‌و انتظارات  شهرستان و استان را بیان نمود.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق، عامریان نیز بر تکمیل چرخه فولاد در بافق تاکید و بیان داشت؛ تکمیل چرخه فولاد در دستور کار ما قرار داشته و در همین زمینه مشاور باتجربه ای نیز بکارگیری شده تا با همکاری استان یزد و شهرستان بافق چرخه جوار معدنی در بافق تکمیل شود.

وی همچنین افزود قطعا هرگونه سرمایه گذاری و اقدام در زمینه تکمیل صنایع فولادی در کنار شرکت سنگ آهن مرکزی منافعی در پی دارد که هم برای شرکت وهم برای شهرستان مفید خواهد بود.

در این دیدار که در روز دوشنبه 17 آبان صورت گرفت، «سید مهدی طلائی مقدم» فرمانداربافق ضمن تبریک انتصاب «حسین عامریان» گزارشی از روند سرمایه گذاری و اقدامات انجام شده اعلام و نقطه نظرات ‌و انتظارات  شهرستان  و استان  را بیان نمود.

عامریان نیز بر تکمیل چرخه فولاد در بافق تاکید و بیان داشت: تکمیل چرخه فولاد در دستور کار ما قرار داشته و در همین زمینه مشاور باتجربه ای نیز بکارگیری شده تا با همکاری  استان یزد و شهرستان بافق چرخه جوار معدنی در بافق  تکمیل شود.

وی همچنین افزود: قطعا هرگونه سرمایه گذاری و اقدام  در زمینه تکمیل صنایع فولادی در کنار شرکت سنگ آهن مرکزی ایران منافعی در پی دارد که هم برای شرکت و هم برای شهرستان مفید خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر