English

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛

رونمایی پایگاه الکترونیکی اطلاعات شهدای استان یزد با عنوان الغدیریان

پایگاه الکترونیکی اطلاعات شهدای استان یزد با عنوان "الغدیریان" در سالروز تاسیس تیپ همیشه پیروز ۱۸ الغدیر یزد از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد رونمایی شد.

رونمایی پایگاه الکترونیکی اطلاعات شهدای استان یزد با عنوان الغدیریان

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، در سالروز تاسیس تیپ الغدیر یزد که مصادف با عید سعید غدیر بود مراسم جشن با شکوهی با حضور آیت الله مدرسی، حجت الاسلام والمسلمین محمد صدوقی، سرداران و فرماندهان پیشین تیپ الغدیر،  فرمانده سپاه الغدیر یزد، فرمانده تیپ ۱۸ الغدیر یزد، فرمانده نیروی انتظامی استان یزد، شهردار یزد، ابوترابی عضو شورای اسلامی شهر یزد، سیفی عضو منتخب شورای ششم شهر یزد، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، مدیر منطقه ۳ شهرداری یزد و جمعی دیگر از مدیران شهری و فرماندهان نظامی و انتظامی یزد در محل تیپ ۱۸ الغدیر استان برگزار شد، از سایت "الغدیریان" که سایتی جامع درباره اطلاعات شهدای استان است رونمایی شد.

 از ویژگی های این سایت ثبت اطلاعات، زندگی‌نامه، وصیت‌نامه شهدا، معرفی کتابهای راجع به شهدا، عکس و وسایل یادگاری شهدا و امکان زیارت آنلاین قبور شهدا می‌باشد.

 لازم به ذکر است که محتواسازی و به‌ روز رسانی این سایت مستمرا ادامه خواهد داشت.

همچنین در ابتدای این آیین از پروژه بازپیرایی و زیبا سازی میدان "شهدای تیپ الغدیر" که توسط شهرداری منطقه ۳ و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد انجام شده است، رونمایی شد و پرچمی مزین به نام مبارک امیرالمومنین علی(ع) در این میدان به اهتزاز درآمد.

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم سرودی با عنوان «همیشه پیروز» که با حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به یاد فرماندهان شهید تیپ الغدیر یزد تولید شده بود، رونمایی و اجرا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر