English

برخورد جدی با تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی استان یزد

معاون عمرانی استاندار یزد از تشدید نظارت بر روستاهای جنوب و جنوب شرق یزد خبر داد.

برخورد جدی با تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با تاکید بر تلاش سازمان  جهاد کشاورزی در حفظ اراضی زراعی و باغی استان گفت: در سال جاری جلوگیری از تغییر کاربری و عدم ساخت و ساز در اراضی زراعی و باغی در دستور کمیته پیشگیری از تخلفات ساخت و ساز قرار گرفته است.

محسن صادقیان در جلسه پیشگیری از تخلفات ساخت و ساز استان اظهار کرد: در این کمیته موضوعات مختلفی از جمله صدور پروانه برای زمین های قولنامه ای و مشاعی و همچنین عدم ارائه خدمات آب و برق و گاز برای ساخت و سازهای خارج از محدوده مورد بررسی قرار گرفت تا از تخریب باغات و اراضی زراعی جلوگیری شود.

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی وظیفه حفاظت از اراضی زراعی واقع در حریم را بر عهده دارد و باید تمام تلاش خود را برای حفظ این اراضی با گشت های حفاظت خود بکار گیرند و در کنار آن  شهرداریها نیز باید در جلوگیری از تغییر کاربریهای اراضی زراعی و باغی  و جلوگیری از ساخت و ساز به جهاد کشاورزی کمک کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد اعلام کرد: در آخرین  جلسه کمیته پیشگیری از تخلفات ساخت و ساز استان بر نظارت و کنترل روستاهای جنوب و جنوب شرق یزد تاکید شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر